haze
Forumsvar skapade
-
haze
Medlem11 augusti, 2008 vid 17:00 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Varför får jag inga resultat på 500 meter för? Bara topp hastighet..
-
körde 7,5 men behöver större nu…. Tack Mat för en trevlig session…
-
Fan gubbar jag ville ju vara med ju….
-
Enklast är helt enkelt följande. Björkäng södra delen nedanför bojarna hela dagen.Resten av Varberg före kl 10 Eller efter kl 18
-
När jag hoppar lika högt som Sam Hansson och Mårten B med vågbräda då är jag med 😉
-
haze
Medlem7 augusti, 2008 vid 16:40 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?Var denna jag menade http://www.naishkites.com/en/products/tech_sigma_outline.html De hade lagt upp -09 på sidan visste inte det.
Kolla där då så kanske då förstår bättre gurra_g;)
-
haze
Medlem7 augusti, 2008 vid 16:25 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?Så du menar att Culten inte har drag/tryck igenom hela svängen då?Eller vad då?Fattar inte riktigt dig där Jens.
-
haze
Medlem7 augusti, 2008 vid 15:45 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det? -
Jag tar på mig Björkäng varje dag jag har kurs där. Har ju gjort det hittils så jag kan fortsätta att vara ”polis” där…
-
haze
Medlem7 augusti, 2008 vid 11:39 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?Håller med Falle. Både Helix och Cult har knappt något bomtryck och de känner hela tiden var de är. Och snabba är de oxå… Jag lånar gärna ut min om du ser mig..
-
Ser nästan ut som jag kan surfa ju;)
-
haze
Medlem6 augusti, 2008 vid 10:23 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Jo funkar för mig oxå. Har den senaste firmwareb så det är lugnt iaf 😉