haze
Forumsvar skapade
-
haze
Medlem6 augusti, 2008 vid 09:24 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Oki. Då laddar jag ner detta då. Men man måste ha minneskortsläsare skrev du. Så då tar man allt från den och lägger in i programmet då?
-
haze
Medlem6 augusti, 2008 vid 09:16 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Hur funkar den med MAC? Jag får den inte att funka alls:(
-
haze
Medlem6 augusti, 2008 vid 09:05 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Hur funkar den med MAC? Jag får den inte att funka alls:(
-
Jo då det kom in lite set med vågor igår med varierad stl.Allt från knähögt till brösthöjd.Var fyra kitesurfare och 30 vindsurfare.
-
Ja det var nice plattvatten där….
-
Yann drog tidigare. Mat sade väl inte riktigt så hårda ord men nästa.
Tyskan var inte bara duktigt. Hon såg bra ut för att vara tyska oxå 😉
Märkte det att du inte lämnade den… -
Körde ett sjukt byigt viken igår på grund av lathet… Började med Torch-12 och avslutade med en 7,5..
Men idag fick man goa vågor..
-
Ja det var en go dag/morgon.. (kom lite sent då) Mårtens hopp är ju lite höga som vanligt.. Skönt häng som vanligt där.. Synd bara att man åkte runt på ett bananskal på slutet 😉 Men nu är brädan limmad. Fan om det släpper igen 😉
Tror Mat har lite bilder…
-
Eller på fahlensurf.se 😉
Vart bor du?
-
jag är i viken imorgon… Ser bra ut. Massa vågor. Dags att plocka fram 3 kvm igen kanske 😉 Falle du är på eller? Mat? Massa fina vågor och så 😉
-
If i come i will. But it´s look to be soo bad weather…
-
Och var fan är bilderna? Inga bilder ingen surf 😉
-
När de är simkunniga. Så länge de är medveten vad de gör. 9 år låter oki. Jag skall ut med en liten kille vilken dag som helst. Sjukt koll på kiten på land(övningsdrake) Vi skall utt med en riktigt nu i veckan hoppas jag.
-
haze
Medlem31 juli, 2008 vid 20:54 som svar på: they say.. that you like your women, to be like your BOMmy is sooooo clean like my girlfriend;) Like clean bars like i like cleans girls;)