haze
Forumsvar skapade
-
haze
Medlem31 juli, 2008 vid 17:44 som svar på: Samåkning från Verberg till Lundåkra imorgon fredagVar ligger Verberg Thörn?
-
haze
Medlem31 juli, 2008 vid 14:32 som svar på: vågbräda? synpunkter o nördnoga detaljdiskussion tack.Shit vad nice den ser ut…. Ge mig vàgor nu!!! (eller pà lördag när jag är hemma)
-
@Eddie 486051 wrote:
Klaga nu inte… duken håller samma kvalite som bladders och ventiler.
Ingen kan anklaga dem för att inte vara konsekventa.Hahahahaha bra sagt där;)
-
Och framför allt följ reglerna annars sà blir det väl snart total förbud och det vill vi inte…
-
@räggi man 485799 wrote:
köp cabrinha it´d tha shit
Ja speciellt deras C-kites 😉
-
Gick ju att köra shorty utan problem….
-
Jag är på om jag bor kvar i Sberige då.. Elelr fan det är ju på väg hem till bröllop så då kan jag ju stanna till 😉
-
De finns att se och ev provköra i Borrby imorgon…
-
nicco svara när jag ringer…
-
Or me man! It´s a nice coluors any way;)
-
haze
Medlem23 juli, 2008 vid 10:44 som svar på: Ang Kiteolycka och Kommunens ansvar för sina medborgare/skattebetalare!@Blackadder 484564 wrote:
Eftersom vi surfare i kommunens ögon är värda skit och ingenting (medan badare är värda miljoner kr varje år) är det lättast att förbjuda oss och låta badare härja fritt. Vi kan vara jävligt nöjda med att vi fått vara med och ta fram skyltar.
Riktigt så är det inte. Jag har träffat Hans från Marknad Varberg flera gånger. (jobbar nära han) Och samma problem som det är nu för oss var det de första åren med vindsurfing oxå. Han vill absolut inte vill bli av med oss men däremot vill de att vi kanske skall visa respekt badande med mera. Han är alltid öppen för en dialog när jag har pratat med han i vilket fall. Allt handlar ju om att ge och ta.
-
Hmm jag var sugen men ser ut så där….