haze
Forumsvar skapade
-
Japp en sådan är det. Det roligaste eller värsta var att denna personen idag och igår pratade med mig igår och en annan person och vi sade bägge åt att inte surfa när det är badande gäster…
-
Nja den var borta imorse. Var ute i vattnet men hittade inget…
-
Nej men bra power vill man ha 😉
Så många drakar är det väl inte till salu eller? Mina, Jezaja och sourra eller? -
Funkade nästan inte alls i viken. Var där en timme..
-
Va? Bomtryck? Inget… Men bra power i hoppen;)
-
Haha Helix 9:a då????
-
Lugnt Sharkie 😉 Klart du får förklara dig. Och som jag skrev visste jag inte att du inte var inblandad i butiken längre. Elakt påhopp av mig där. Vi syns någon dag när det blåser om det kommer någon blåst i detta tråkiga land. (lite bitter på vinden nu)
-
Var även en blinkade smiles efter den rubriken Sharkboy. Vi har en liten rå jargong på denna sida som du märker.
Och jag är fortfarande vågsurfare. Och förmodligen ganska så många fler kitesurfare oxå. Vågsurfingen är ju den riktiga brädsporten och urmodern till all surfing. Detta går aldrig att komma ifrån.
Lägg ner detta nu. Tycker det bara är tråkigt att allt skall vara så hemligt med alla spots och alla är så rädda att folk skall komma och surfa för att det är för mycket folk. Har varit utomlands på flera ställen som är värre än sverige och även bättre än sverige..
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag kallade vågsurfarna för patetiska. Alltså mig själv inkluderad. Och jag visste inte att ni skulle ta så illa upp. Och ber om ursäkt att jag skrev denna tråden över huvudtaget.
-
Nej inte när det gäller dig ju 😉 Morgonsurf imorgon Sourra? Har en sak som du vill pröva 😉
-
Instämmer med Sourra med allt han säger…
-
43 dagar i rad på Gotland -99 med vågsurf. Vem säger att Sverige är fel ställe?
-
Sorry if you take it personaly Sharky. It not that i mean. I still mean like i write on surfsverige i think is so stupid to dont learn more people to do the best thing you now. SURFING!!!
-
Sharkboy: Never try to get you looking like a idiot. Or when did i try that? Boardies helps you if you are a beginner to keep the wetsuit to not be schrated in the ass 😉
-
SharkBoy: We are lot of people who is wavesurfing to and kitesurfers. Like Mat, Hugo, Me, Alex, Arild and a lot of more people. But you say Sweden is the must crowded place you been at? Hmmm strange…
-
@oldschool 479875 wrote:
Gislöv med 200 pers låter ju kul……???!!!!!!!! Lite skillnad på kite/windsurf å surf när det kommer till crowdkänslighet. Problemet med surfing i sverige är att när ett spot blir ”känt” kommer ju 30 kooks och lägger sig mitt i lineupen och helst på insidan, ligger där som en jävla hinderbana. Sen så är det inte så kul längre.
Så om ni inte surfar så har ni inte en jävla aning om vad ni snackar om 😉Har vågsurfat sen -96 i Sverige så jag vet mycket väl jag pratar om… Varför är det så stor skillnad? Har du kitesurfat i Läjet i Juli?