Forumsvar skapade

Sida 113 av 158
  • haze

Medlem
    3 juli, 2008 vid 13:27 som svar på: Patetiska vågsurfare 😉

Hahahaha så kan det vara. Glöm nu inte att Åsa, G-love, Dalen är Secrets spots och där får vi inte surfa om vi inte är själva 😉

• haze

Medlem
    2 juli, 2008 vid 19:19 som svar på: Step-by-step beskrivning på slider

Bygg en och sätt den i Läjet!!!

• haze

Medlem
    2 juli, 2008 vid 19:18 som svar på: Crossbow IDS

Jag har testat den draken med den bommen vid midsommar 😉 Var lite väl stor i dessa vindar som var ute då så jag är nog inte rätt person och ge en objektiv bedömning då. Men dö skallar är väl aldrig fel?

• haze

Medlem
    2 juli, 2008 vid 10:17 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Jag skojade ju bara Blackladder. Det vet du 😉

13/7 ??? Då är jag fan i Schweiz ju…

• haze

Medlem
    2 juli, 2008 vid 10:14 som svar på: Apel måndag

Nja byigt, choppigt. HAr haft massa bättre dagar där….

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 22:13 som svar på: Apel måndag

Först i viken sen möte jag dig på väg i från viken… Men var stroppig då 😉

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 21:05 som svar på: Apel måndag

Jag somnade om och sen dog min telefon. Ångest när jag vaknade upp och insåg att jag hade missat SURF!!!!!

Virena din stramis. Vägrar du heja nu för tiden? 😉

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 21:04 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Städdag/inforamtions dag på söndag? Vilken bra information det går ut till medlemmarna 😉 Varför är det ingen som har sagt något om detta för? Eller gett information till folket i Läjet?

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 10:32 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Hahahaha ja sjukt 😉

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 10:31 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Som sagt. Det är långt från bojarna Surfers kör sin skola. Så långt norrut man kan komma.

Pratade med ett par badgäster i söndags morse. De har badat i Björkäng i 25 år. Bor i Björkäng permanet. De har svårt att förstå att folk inte kan läsa på skylten som finns om vad som gäller. Står klart och tydligt att man skall hålla sig söder om bojarna. Men folk går gärna ner vid toaletterna och launchar där och kör norr om bojarna. De badar varje dag och vädret spelar ingen roll. Klart de måste få bada då vi har en bra bit av stranden att surfa på.

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 10:23 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Som sagt vi snackar så långt norrut på stranden som möjligt. Inte 100 utan närmare 1 km från bojarna. Kommer upp samma skyltar som i Läjet och Viken plus att det står redan på en skylt om vad som gäller. Men tyvärr så ser folk inte skylten som säger att man inte får launcha nere direkt vid toaletterna. Så de går ner där och launchar då.

Jag pratade med ett par badgäster där i söndags morse. De badar varje dag där och vädret spelar ingen roll. De går ner vid toaletterna och badar. De är smått irriterade över att folk inte kan läsa och följa reglerna som finnes. De är bofasta i Björkäng och de badar från sista april tills det blir för kallt i Sep/okt. Jag förstår att de blir irriterade då de har gjort detta de senaste 25 åren. Och det finns ett kiteområde.

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 10:09 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

sourra: Tyvärr så är det mer undantag nu för tiden att folk går ner där. Men det kommer upp skyltar snart. Och som sagt Surfers kör skola på Norra delen…

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 09:51 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Vet att Surfers kör kurser där uppe. Det är enda jag vet. Och då launchar de även kites där så klart 😉

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 09:10 som svar på: Apel måndag

Magiskt vete fan. Kan vara en av de sämre dagar någonsin i Viken…

• haze

Medlem
    1 juli, 2008 vid 08:53 som svar på: Apel måndag

Var inte trångt någonstans. Inte förräns kring 18 blev det mycket folk. Innan dess så var det lugnt och skönt i Viken…

Sida 113 av 158
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications