haze
Forumsvar skapade
-
Håller med Sourra. http://www.fahlensurf.se Är IKO-instruktörer som kör kurser där. Ibland kan det behövas ett IKO cerfikat för att få hyra/kite på visa stränder.
Finns minst två instruktörer som kan köra kurs med dig på en gång. Både han i bussen och han som är bostadslös 😉
-
Min bräda? Hur hamnade den under Thörns arm? Bara för att jag var överriggad med min 5:a så snor han min bräda som låg på min 3:a. Elakt elakt!!! Nä nu är det dags för A-bay….
-
Jag står ut med den otrogheten faktiskt!!
Och sen att du åker iväg när hon är som bäst så får du skylla dig själv 😉
-
Då skall ni vara här nu gubbar… Ser sjukt bra ut. Skall bara byta om så skall det köras vågor….
-
Kanske läge att använda 3:an idag ser ut att öka fram emot kvällning och tok blåser redan ju…
-
Hahaha jag fick bråttom att bli full. Sen vet man aldrig vilka som är i Humlan ju 😉
-
Jag är nog på… om jag hinner flytta ut ikväll. Och inte är bakis….
-
I A-bay oxå…… Och inget folk där…
-
Virena bjuder på kaffe om två timmar när jag är på väg hem då efter arbete?
😉
-
Rehbands funkar så där att köra med utan på dräkten. Hasar gärna ner. Kör mitt innan för dräkten. Funkar betydligt mycket bättre….
-
Ajdå Neven. Jag har varit utan korsband i 7 år nu. Är bara att träna och hålla ihop. Tyvärr så gör det ondare att kite surfa än någon annan aktivitet jag håller på med för mitt knä…
-
Snyggt jobb gubbar… Ser bra ut…
-
Sen har vi klassiker som på min första kite. Bara en fast loop, hand leash och två linor. Ja det var tider det. Ont gjorde det oxå…