haze
Forumsvar skapade
-
Imorgon kväll då blir det rock n´roll!!!
-
Kalina: Sista veckan jag jobbar på dagarna. From nästa så är det bara 17-00 😉 Så då blir det surf för hela slanten..
-
Låter kanon Nico!!! Syns där kl 07 då? I Läjet?
-
Jag börjar kl 10 och jobba så det blir tajt för mig. Men packar säkert ihop då Kalina… 😉
-
Kom precis därifrån nu. Ikea alltså. Synd att jag inte såg det innan..
-
Någon som är på kring kl 7 imorgon?
-
@rimsson 473268 wrote:
Tja,
Någon som vill köra imorgon? Lite morgonsurf eller kanske på eftermiddan?
Runt Gbg föresten.Måndag eller?
-
Var där igår. Kommer köra och kolla bryggan imorgon tror jag. Eller så kollar jag secret wave. Men är ju bara 2 timmar till Fbg. Klart du stannar då det är surf mannen.
-
Näää jag vill oxå surfa.. Jäkla läkar besök….
Men från imorgon kväll då kör vi morgon sessions och kväll sessions varje dag det går..
-
Hmm som jag hem till Borlänge. Tyvärr så lämnade man alla prylar i Fbg. Och då lyckas det blåsa snitt vind på 10 m/s här hemma. Bajs!!!
-
Hann du upp dit efter surfet Snygging? Du få ge fan i att byta kite så där så man känner igen dig…
-
Haha finns mer spot längre ner gubbar.. Var inte så insnöade på A-bay och Läjet. Sen så är väl Läjet så där på NV?
Sist var det sideshore och rena vågor med plattvatten i mellan. På secret. Och ingen kitedurfare. Men dra ni till Läjet.
Wacko är du tillbaka på tisdag? Kanske kolla upp bryggan?
Ps. Slutar väl med att jag hamnar i A-bay oxå som vanligt. För slö och feg för att chansa. Ds.