Forumsvar skapade

Sida 123 av 158
  • haze

Medlem
    6 maj, 2008 vid 08:17 som svar på: Starta kiten själv?

Nic: Missade du oxå mitt ironi efter det jag skrev? Jag skrev så för att provecera och lyckades tydligen. Förstod oxå att du skulle hugga då jag skrev om Ozone 😉

Sen har jag kört en hel del andra drakar oxå. Och jag har väl fortfarande inte dömt ut någon drake på samma sätt som jag har dömt ut skidor då jag har testa det då det inte är så stor skillnad på dessa. Kommer ev en rec. av dessa drakar när jag har tid att skriva ihop det.

Men om du köper en ny och en begagnad då snackar vi andra saker. Jag snackade om nya saker. Då borde det vara billigare med en kite bara eller hur?

• haze

Medlem
    6 maj, 2008 vid 00:25 som svar på: Starta kiten själv?

@Milkman 462961 wrote:

Hasse: Du kanske ska nämna att du är teamåkare för http://www.fahlensurf.se när du gör dig lustig på ditt vanliga ”charmiga sätt”.

Hmm varför tror du att jag har Fahlens under min signatur då? Måste jag skriva att jag är teamåkare oxå? Dags att du slappanar av lite och relaxar som alla andra gör på denna sida.. Och det roligaste är att du retar dig så på mig. Och vad var så lustigt med mitt inlägg för utom min pik till dig? Missade du dessutom att jag skrev ironi??

Och du svarade inte på mitt inlägg heller eller hur? Vad är billigast? En foil för både snö och vatten eller en foil för vintern och en tubkite för sommaren?

• haze

Medlem
    5 maj, 2008 vid 11:43 som svar på: Starta kiten själv?

Nähä?? Hade vi aldrig kunnat räknat ut Jens..

Jag håller faktiskt med att om du kör med en foil som har stängda celler så kan du använda den på både på vintern och sommaren och då borde det bli billigare än att köpa en för sommaren och en för vintern. Om du inte så klart köper de dyraste.

Foil är faktiskt ganska oki på sommaren oxå om man har en riktigt foil det vill säga.

Tycker du ska kolla med cortex (kajtech) han säljer foils som är grymma.

Om du skall ha en tubkite skall du ha den bästa så klart och de finns ju på http://www.fahlensurf.se De är lite kraftfullare än alla andra så då behöver du max en 9:a som störst drake.

Eller hur Jens 😉
    (obs ironi)

Kom gärna ner till Habo nu i Helgen så kan du testa de flesta märkena där nere. Och prata med många kiteare.

• haze

Medlem
    5 maj, 2008 vid 11:36 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Jag var där men min bil var full tyvärr….

• haze

Medlem
    4 maj, 2008 vid 19:48 som svar på: TT skimboard testad.

Den ser najs ut 😉

• haze

Medlem
    30 april, 2008 vid 08:50 som svar på: Nordic Surfers Mag #1

Bra jobbat Mat…

• haze

Medlem
    29 april, 2008 vid 15:59 som svar på: Varberg i morgon

Sjukt skönt att komma hem efter varit vaken i 30 timmar, hämta sina nya drakar och inviga sin Helix 5:a. Sverige levererade första dagen. Var kanske inte den jämnaste vinden på spotet vi körde på och mina brist på sömn gjorde sig verkligen påmind.

Nu skall jag sova…. God Natt

• haze

Medlem
    28 april, 2008 vid 05:18 som svar på: Varberg i morgon

Men vad fan kan inte vänta tills imorgon då. Jag vill ju oxå leka.

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 20:57 som svar på: Varberg i morgon

Jag tar resterna efter sourra på tisdag då jag anländer till Sverige…

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 19:47 som svar på: kan vi skrapa fram 5 namnuderskriter till så kommer vi över 500

minus 1….

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 08:59 som svar på: Ny beställning på måndag!

När kommer grejorna till Sverige då?

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 07:52 som svar på: Sydnytt

Guy i Åsa…

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 01:59 som svar på: Söndag blås på!

Nej på Onsdag då jag är hemma 😉

• haze

Medlem
    27 april, 2008 vid 01:58 som svar på: Ny beställning på måndag!

Vad kostar den då??^^^

• haze

Medlem
    26 april, 2008 vid 14:06 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Jag passerar tyskland på tisdag morgon på väg hem. Någon som vill ha nåt?

Sida 123 av 158
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications