haze
Forumsvar skapade
-
Oväntat att det skulle komma ett inlägg från Milkman eller Kaj(tech) när det gäller en annan modell av kites 😉
Ser fram emot att pröva ION 3 i veckan i Italien, även Ozone nya, Slingshot, Best med flera. Skall testa lite kites i tre dagar så får se vad de levererar.
(hoppas du tål detta nu Jens att jag säger nåt om ditt märke)
-
Så sant. Men jag hatar ju Kohagen 😉 Och tydligen måste vi fixa en klubb för Falkenberg oxå om allt stämmer om förbud där oxå..
-
Kasimir: Är det inte du näst ut längst till höger? Det trodde jag.
-
Tydligen så att Falkenbergs kom har ev infört kite förbud på Skrea strand oxå… Vi väntar på svar därifrån…
-
Så sant så. Skall köra med den hela sommaren. Sjukt bra våtdräkt dessutom 😉
-
Min flickvän är ju barnskötare eller hur det nu sägs efter högskola så. Kan prata med henne om ett kitedagis;)
-
Fru Sourra eller??? Tror Sourra blir sur då 😉
-
Nej men du super väl bort dig på vägen eller under mötet 😉 Men efter du har bytt bild nu så känner man ju igen dig igen 😉
-
Jag är tyvärr kvar här nere så jag kommer inte. Men litar på er dum som man är 😉
-
Hade iofs skönt med ett lunchförbud. Då får ju inte badjävlarna äta lunch där då.
😉
-
Jag sitter hellre här i ett regnigt alperna än är där 😉
-
Làter som en bra idè Falle. Se bara pà mitt närmaste spot. Màste àka bàt ut och launcha minst 300 meter ut.. Tack vare badarna. Men kohagen borde ju fungera i Läjet eller? är ju ingen badplats där. Sen undrar man ju om vindsurfarna i Apelviken dà. Fàr de köra där dà?
-
Om jag inte har helt fel så håller Ants Neo att starta Svenska brädsports förbundet. Där borde väl även vi platsa in i eller?
Yann och Mat har ni hört nåt mer om det? Jag har bara sett det på SSA hemsida.
-
Skönt att jag bor i Falkenberg då 😉
Jag är på om jag får vara med trots att jag inte har samma märke som er killar 😉
-
Kolla höjden på denna så.. Och vilka jäkla tick man måste kunna göra på den höjden http://www.youtube.com/watch?v=pn4ZLk2Iolo