haze
Forumsvar skapade
-
Lätt att säga innan du har prövat;) Hahahahahahahahahaha
-
Frågan är om ni får hyra stugorna???
-
Sourra är förmodligen bara glad iaf.. Har sett han faceplanta förrut…..
-
haze
Medlem28 februari, 2008 vid 20:24 som svar på: Lite nya speedbilder på Mårten B från SydafrikaVart var det?? Hittar inget alls på den sidan.. Suger fortfarande fett. Varför inte göra en riktig sida för???
(mmm oki min sida suger oxå)
-
Grym film elller kanske en av de bästa någonsin……..
-
Skojade ju bara så klart 😉
-
Du skojar inte bort off-pisten bortanför väggen. Kan vara en av de bästa i Sverige. Framför allt i vinter. Hellre 200 meter fallhöjd med 30 cm puder än 3 veckor med sol härnere 🙁
Sen kan man ju surfa oxå!!
Hahahahaha
-
haze
Medlem25 februari, 2008 vid 12:14 som svar på: Lite nya speedbilder på Mårten B från SydafrikaHåller helt med dig Hengo. Sjukt svår navigerad..
-
Nej det var när du var draperad i en sjal som det stod HEJA SKÅNE på och inget annat. Sen var Jonaish på dig och hade en kärleks förklaring till dig..
-
nej jag kryper fram så klart. Det är därför jag är här. Älskar att krypa i snö…..
-
Va fan Gonzo körde du inte idag? Skall du göra det imorgon då? Vill se dig med samma utstyrsele som vanligt på bilderna från imorgon…
-
Nja själv så åkte man 40 cm puder idag och njöt av livet plus den goda ölen efter åken…..
-
Kunde inte låta bli när du lade upp den så fint Gonzo…. Hoppas du får det så kul imorgon 😉
Philblad: jo jag surfar men i en annat land så….. Själv då? Är du ute på vattnent eller bara på nätet Hahahahahaha
-
mellan 3-4?? Det är tidigt och säkert mörkt då…
-
Schweiz och Andermatt är inte heller fel så slipper jag vara ensam här….