haze
Forumsvar skapade
-
-
Oki kolla var han lämnade in min då 😉 Jag hämtade min i fiskebäck eller nåt…
-
Nja ja tror inte att han gör det. Och står inte på IKO:s hemsidan. Närmast är Danmark.
-
Kolla med Jezajja var han lämnade sin. Tror det är i Fiskebäckskil. Kostar ungefär 600:-
-
Nej längre dessto bättre. Bredden har ingen betydelse.. Bara längden… Skall lägga till lite mer nu oxå så 😉
-
Och jag har en oxå… Och jag tog oskulden på Oskars 5:a oxå hahahaha
Jag har sjuk sjuk surfabstinens nu….
-
surfmc: Min huva ligger på shopen. Ta den.
-
Jobbigt för mig då som inte gillar kohagen.
-
Snygg stjärt där Arild… Är hon ledig? Skall hälsa från Magnus på Dirty Dog…
-
Hur lång tid tar det då? Och pris för mig då? 😉
-
jag har snowkitat och speed:at
Tycker snowkite suger jämfört med kite på vatten och framför allt jämfört med speedriding. Det är sjukt kul på en dag utan puder. sjuk fart känsla men STORA krascher… Gjorde illa mig rejält första gången.
Men inget går upp mot en dag med puder och branta backar iaf så…
-
Detta är ganska kul. Prövade förra året i Andermatt och var även i Engelberg när de körde och filmade den den första filmen. Hur mycket kostar skärmarna Jens??? Har du någon hemma?
-
Björne nu gillar jag dig inte längre…..
-
Väntar oxå på den båten.. Hört nåt om den? Fast jag kan ju inte köra iaf. Har opererat mig så jag får inte göra nåt på två veckor 🙁 Och de två veckorna är man i Sverige oxå…
-
Falkenbergs killarna har en bräda som är stor som två bindningar. Den funkar sen körde en av de på en bodyboard unstrapped i somras tror det ligger en bild någonstans på steffo på det..