Forumsvar skapade

Sida 132 av 158
  • haze

Medlem
    21 januari, 2008 vid 10:22 som svar på: Ny film från världens bästa kite-filmare/editer

Gammal ju… Redan varit postad…

• haze

Medlem
    20 januari, 2008 vid 20:56 som svar på: Golfbag till snowboard

Kostar 150 kr att ta med ett skid/snowboard fodral med sas. Per håll…

• haze

Medlem
    19 januari, 2008 vid 11:55 som svar på: varberg lördag??

Skjut mig nu…. Och ge mig inge mer sprit… Och jag vill oxå se bilder från denna dag…

• haze

Medlem
    18 januari, 2008 vid 23:55 som svar på: varberg lördag??

Nja jag vet inte.. Jack övertalade mig att skriva detta…. Kom på att jag har en nia som minst just nu och att den är traisg dessutom.. Får nöja med mig mina NAISH foils…. Och snowkita…..

Shit jag börjar bli som Jonaish nu….

• haze

Medlem
    18 januari, 2008 vid 23:44 som svar på: Naish Cult -08 vs Cabrinha -08,för nybörjare?

Cabrihna är bäst. Det har jag lärt mig för länge sedan efter lite uppfostran av debkåusf och Gonzo…. Fast jag har iofs aldrig sett de på vattnet 😉

Lärde min flickvän med culten på 3 timmar. Den är faktiskt mer förlåtande än jag trodde från början… Sjukt bra nybörjar drake……

• haze

Medlem
    18 januari, 2008 vid 23:40 som svar på: varberg lördag??

Sourra: Har du blivit feg 😉

Jag och Jack umgås hårt och jag skall åka puder imorrgon.. Visste väl att vi dalmasar vara av starkare virke än dig 😉

Fast skulle inte säga nej till att köra lite i Läjet eller Viken faktiskt..

• haze

Medlem
    17 januari, 2008 vid 19:25 som svar på: Söderut imorgon torsdag?

Nej då jag är sjukt nöjd efter dagen 😉 40 cm och goa landningar efter droppen… Kul att se du rör på dig Nils… Hoppas på en vända till Sardinen snart och lite surf..

• haze

Medlem
    17 januari, 2008 vid 09:35 som svar på: varberg lördag??

Söndagen?? Dà skall man vara bakis och slàss med alla tyska turister.. Sluta surfa nu. Det är kallt i Varberg nu. Inse det nu….

• haze

Medlem
    16 januari, 2008 vid 18:20 som svar på: Söderut imorgon torsdag?

Jag tar ett flyg hem 😉

• haze

Medlem
    13 januari, 2008 vid 08:09 som svar på: varberg lördag??

Jag vill……. Gärna i Läjet. Berget är ju stängt på grund av för mycket snö så….

• haze

Medlem
    13 januari, 2008 vid 00:58 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Kan bli jobbigt.. Är ju i Andermatt ju..

• haze

Medlem
    12 januari, 2008 vid 08:26 som svar på: varberg lördag??

Jag hoppar.. .Ligger 50 cm puder här.. Kör skidor istället 😉

• haze

Medlem
    11 januari, 2008 vid 22:45 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Var det jag menade i början av tråden oxå…

• haze

Medlem
    9 januari, 2008 vid 23:20 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Japp det är sant. Herman Maier kör tex med Stroltz inneskor i Lange skal med Head Logga på. (var på utbildning på stroltzfabriken när han gjöt inneskorna)

Sen så Katja S. som körde världscupen för ett par år körde på två år gamla skidor i GS och DH. Hjälpt nämligen Simon som var hennes service man med att lacka om de ett par gånger.

Eddie: Hmm tror inte det då jag jobbar med detta på heltid 6 månader om året. Är allmänt känt inom branschen att det funkar så här. Samma inom snowboard.

• haze

Medlem
    9 januari, 2008 vid 17:38 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Detta är ju ett vanligt fenomen inom idrotten.

Hur många kör med tex årets modell på Störtloppsskidor? Ingen. Alla kör med ett-fyra år gamla. Men med nästa års design. (massa omlackeringar) Och pjäxor? 90% kör med Lange/Conformable/Stroltz sen vad det står på dessa pjäxor är en helt annan sak…

Samma inom DH cykling. Står en sak på rammen och är en annan modell.

Och så vidare. Allt går att branda….

Sida 132 av 158
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications