haze
Forumsvar skapade
-
Då åker jag minst 60 cm puder Nils 😉 Jättetråkigt… Idag var det 20 pers i systemet…
-
Jag skall åka puder då.. Kommit ungefär 60 cm på toppen och den är stängd tills på onsdag då jag är ledig..
Så då slipper jag kohagen. Har aldrig gillat den som alla vet 😉
Ps. Oki då. Sjukt sugen på att köra i Läjet. Ds.
-
Var en svunnen tid sen jag var på Öin oxå… Kan bli en litet besök i sommar kanske jar ju faktiskt mitt brorsdotter där nu så. Och då skall det surfas på Kallis 😉
-
Ge fan i Kallis.. Det är för vågsurfare det vet du Tobas 😉
-
Vägra regn.. Om det inte regnar kommer jag ut på vattnet annars så hånar jag er från bilen 😉
-
Jag kör ev imorgon.
Tänkte ta debkåusf swbl 3 och kolla om den pallar en landning i kohagen(taggtråden) Det är tydligen världens bästa drake så… Eller 😉
-
haze
Medlem28 november, 2007 vid 11:57 som svar på: Kite till ett lågt pris som funkar på vatten och snö?Finns även massa andra skolor så som
surfskolan.nu
fahlensurfshop.seMed flera
-
haze
Medlem28 november, 2007 vid 11:42 som svar på: Kite till ett lågt pris som funkar på vatten och snö?Klart du skall gå kurs. Gå kurs först köp kite sen. Enkel logik 😉
-
edorf: Kan väl stämma. SJUKT mjuk….. hur är Whistler? Härä r det lite väl stenig utan botten..
-
Så det är det som gäller? Vad tror du om att ha shorts på skidbyxorna då?
-
Mej spelar det ingen roll låt detta fortsätta.. Bara kul och skriva mot dig 😉 Och jag har ju faktiskt en annan hobby så jag är inte beroende av vinden iaf 😉
För den delen hittade du ingen killa att krama i lördags? Du var ju sugen på att kramas med mig.. Stackare då 😉
-
Med det märket han betalar minst för/får gratis med för att kita med? Annars så är man väl inte normalt funtad? Om man kan välja alltså 😉
Så är det iaf inom resten av sportvärlden …
-
Framför allt när det inte blåste så jag åkte hem och åkte puder istället. Var nästan lika kul 😉
-
Jag körde ett tag med min helix (9:a) men swbl3(12:a) orkade inte få upp någon på vattnet. Så får väl satsa på nästa gång då det blåser så även swbl3 orkar få drag i sig 😉
-
Svin……. Du får ha det så bra så länge så syns vi Läjet när jag kommer hem från Schweiz och Riksgränsen 😉
Själv så fixade man med sina leksaker idag. Vintern är räddad;)
[img]http://www.imagetown.se/images/c3pg65zf[/img]