haze
Forumsvar skapade
-
Hahaha finns det ingen som slår den? Varför då? På vad? Ge någon objektiv bedöming nu istället bara för att skriva att inget slår den 😉
-
Fox: Skicka ett privat mess till mig så kan du få låna en drake av mig. Har en kvar hemma.
-
nic: Så sant så. Men om du kollar var han bor så är det ganska lämpligt att han provar min i vår då jag är hemma då.
Eller åker du upp till Borlänge och låter han testa dina drakar nu 😉
-
Och som jag skrev så kan du få testa en av mig…
-
Fox: Ska du köpa en nu eller kan du vänta till våren? Om du kan vänta till våren så kan du få pröva mina Sigma kites på hemmaplan(borlänge alltså)
-
Kasst. Här är det -22 grader och en massa lössnö… Och en trasig bil så mitt liv är på topp:(
-
Sant att det är vindsurfing i en av butikerna. Kanske airborn då?
-
Så då menar du att IKO inte tillför svenska kitare nåt eller vad då? Eller så förstår jag inte riktigt.
Och mindre elver per lärare? Det är väl bara på instruktörs kursen eller menar du jämt?
-
Ääää skidfilmsfesten var förra fredagen… På trädgården. Men vete fan om de visade någon film…. Eller någon som vet?
Jag åker puder på lördag istället….
-
Ideelt är väl inte lite missvisande eller? Mycket skulle jag säga 😉
-
Hmmm bara 1,3 i Andermatt men snöar fortfarande och backen öppnar på lördag. Och jag kommer dit på fredag. Tråkigt tråkigt. Sen att det bara 2.5 timme till Gardasjön gör ju inget eller 3 timmar till medelhavet. Tror jag kan stå ut denna vintern oxå. En man kommer sakna är ju Lejet och Viken vackra fina vågor men vad gör det när man har två veckors semester i vinter och drar till Vietnam eller Sydafrika eller nåt sådant och kör istället. Inte fel det heller. Och att man tjänar sjuka pengar oxå nere i Swiss är inte heller fel.
Sen så att hela Andermatt består av tyskar under helgerna får man bortse från. De är ju inte de roligaste folk slaget 😉 Men en öl ute kostar bara 25 kr så det är oki.
Hoppas du får det kul i Whistler. Och om du kan så ta dig till Mount Baker! Sjukt mycket snö och bra åkning!
-
Är ju lika dyr som kursen med IKO ju. Inte billigt att bli instruktör inte..
-
Övre Husargatan 32 🙁
Nej glömde serienumret. Ska skriva upp det på mina andra nu!
Men det var en sjujävla fest iaf 😉
-
Nej jag var inte ute…
Hoppas ni har det för jävligt…
-
Sjukt jobbigt att vara bakfull och utan dräkter och utan drake.