haze
Forumsvar skapade
-
Nä jag har märkt det. Åker upp kring 14. Kohagen eller inte?
-
Jag kommer.. Vet inte om jag sover över än. Återkommer om det. Styr du upp våra drakar och brädor?
-
Läjet. Är väl där kring 13 tror jag..
-
Blåser det så är det folk i Varberg. eller jag iaf 😉
-
haze
Medlem30 oktober, 2007 vid 06:55 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?@LANGENS_KITE 425372 wrote:
Kramp under fötterna beror ofta på för lite stöd under hålfoten.
Ja då jag jobbar som bootfitter i Schweiz så vet jag det. Men det kan även upp komma vid för hård spänning av pjäxan. Och det är ganska vanligt..
-
haze
Medlem29 oktober, 2007 vid 23:51 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?De följer med så fint så… Medelhavet och Garda sjön kallar på lediga dagar…
-
haze
Medlem29 oktober, 2007 vid 21:05 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?Jo det är bra skor… Med kardborrbandet 😉
Klart jag tjötar om skidor. Åker ju om 15 dagar typ… Sen så är det bara 2 timmar till Medelhavet 😉
-
haze
Medlem29 oktober, 2007 vid 20:13 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?Va fan har ni aldrig åkt skidor? Jag är ju van att åka med kramp så det är lugnt!!! Har man inte kramp så har man inte spänt tillräckligt! Har åkt med kardborrbandet sen ja fick skorna och har inte haft några problem 😉
Svårt att komma in i strapsen har jag inte märkt av men kanske därför jag tappar brädan? Tur att Sourra hämtar min bräda då 😉
-
Jag är på imorgon oxå det vet du..
-
haze
Medlem29 oktober, 2007 vid 16:09 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?Vad då klippa bort kardborren? Den är ju sjukt skön med den på…
-
Jag är väl på som vanligt;)
-
Hehehehehehehe så är det när man är ”lite” överriggad eller?
-
Och så tråkigt/dåligt det gick har det nog aldrig gått..