haze
Forumsvar skapade
-
Varför kita på snön för? Åka utför!!! Kommer alltid anse att det är B att kita på snö när man kan lika gärna och oftare kan åka bra åkning i backen….
-
Kört -07 i ett gäng timmar i väntan på min -08…. Den är mycket behagligare att köra i choppigt vatten med. Hugger inte som den gamla gjorde(tyckte jag) Lättare att poppa med (det lilla jag kan)
-
haze
Medlem13 oktober, 2007 vid 15:06 som svar på: Testa Naish på Söndag 14/10 i Björkäng (Alliance, Torch, Thorn, Helix)Skön sång?? Hmm tur att jag åker från andra hållet då ;P
-
Ser ut som vanligt på gotland….
-
Jag är underlig….
-
-08 är grym. Kört på den 10 timmar snart ;P
-
Ser bra ut. Skall bli skoj att pröva dessa när de kommer.
-
Är det manligt med Cabrinha? Manligt är min gamla 2-linors 5 kvm från -99 med handleash. Det är manligt som Tony R skulle ha sagt 😉 Kanske dags att damma av den igen…
-
oooppsss fel av mig lite trött 😉
-
Hörde att det blåst lite redan förra helgen då Henrik Fahlen var nere då Fahlen Surfshop oxå numera är återförsäljare av BEST. Kolla på http://www.fahlensurf.se.
-
Hört ryktas om att grafiken är sjukt ful på brädorna i år. Stämmer det?
Och att det har blåst dåligt där nere redan i helgen som var då det var en annan ev BEST försäljare där nere och provade nästa års saker.
-
Ser bra ut på söndag…Var var du igår då?
-
Finns massa ställen att gräva ner sig på. Har gått på tur där flera gånger till Helags bland annat. Men kanske inget för en ovan fjällmänniska.
-
Vi kör i Ringsegård kl 7 imorgon. Häng på 😉
-
Halvtimme? Här blev det 4 timmar typ…