Forumsvar skapade

Sida 146 av 158
  • haze

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 18:30 som svar på: Rågelund nu

Läjet var grymt..

• haze

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 08:07 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Nä nu ska man ta sig till Läjet då och använda den ”stora” helix pumpen….

• haze

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 04:22 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Mest en Kenta/Nic grej 😉

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 17:08 som svar på: Stenungsund imorrn

Kom ner till oss och lek istället 😉

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:28 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Ahha då är jag med. Visste inte att Ozone ligger ett år före alla andra på kite marknaden. Tycker de inte har så mycket annat som någon annan har. Enda jag har hört och sett är att man kan ha en stl mindre på Helixen än Ozone 😉 Fråga Nic så får du se 😉

testa 09 i feb? Då är det ju snö och då åker man skidor. UTAN kites 😉

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 15:37 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Kan vara så att Ozone inte har några nyheter inför -08 heller;)

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 15:23 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Kör även en liten demo i Läjet imorgon 😉

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:37 som svar på: Morgonsurf fredag !

hmm får se men vi har snackat om tidig surf så. Viken?

• haze

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:16 som svar på: Morgonsurf fredag !

Beror på hur tidigt så klart 😉

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:11 som svar på: Imorgon??

Shit betyder det att du ska mina drakar oxå som Johan har lovat dig? 😉 Vågisen vill jag pröva då alla andra har snott min bräda 😉

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:07 som svar på: Imorgon??

Torsdag? Klart jag är med då oxå.. Jag har ju inget göra så låt mig surfa. Måste ju utvädera drakarna 😉

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:56 som svar på: Imorgon??

Jo men det var det jag tänkte oxå. Ska hämta pump hos Fahlens när de öppnar sen drar jag. kollar Läjet först så… Du ser väl om det är någon ute 😉

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:11 som svar på: hjälp med vågkitebräd bygge!

Kan gör det åt dig imorgon Arvid. Ska till Varberg iaf så… Ska köra lite tänkte jag….

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:05 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Ahha det är det som är lösningen.. då får du väl dricka då och surfa på fyllan 😉

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 19:54 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Bara sourra inte dricker. Sett han bakfull i söndags och det var ingen vacker syn…

Sida 146 av 158
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications