haze
Forumsvar skapade
-
Även i falkenberg. En 7:a och en 12:a har jag med mig ner dit.
-
Japp Anders ska ut vet jag. Han ska hämta min drake snart..
-
Samma här. Och det suger.. Jobbar idag oxå. Skönt att det inte blåser nu. Sista lunchen!!!! 😉
Eller kanske imorgon 🙁 Men morgon surf funkar då oxå..
-
Bitter?? Inge sköj alls här nere!!!
-
Blåsa imorgon kväll och på söndag. Kan bli sköj!!
-
På ringsegård riggar vi nere vid första bil vägen ner. Är sjukt mycket bättre än här på Skrea. Tyvärr så fick ja bara ledig en timme så jag körde här på grund av tid brist. Är bättre bortan för Stenarna.
-
haze
Medlem31 augusti, 2007 vid 15:01 som svar på: Demo BEST, Xelerator, Mystic, Tablas Läjet Sö 2/9Läjet står det iofs skotten..
-
Riggade min Helix 7:a 20 min efter att du hade dragit. Trodde du skulle ut igen. Du körde ju på stället med mest choppigt vatten på Skrea 😉 Men annars så hade du ju några fina luft turer. Jag gick inne och jobbade och mådde riktigt riktigt illa nere på Ocean Bar och Grill. Häng med till Ringsegård istället på söndag 😉
-
Skotten: No it is the next years EH i heard from some people in Cabarete 😉
It is your pro modell they told me. It´s that true too? -
Nix Ringsegård förhoppningsvis Falkenberg…..
-
Idag var det ingen bra dag där 🙁 Kass vind….. Fast lite fick man köra. Stranden är ungefär 2-3 km lång. Tror vi har max varit 25 pers där samtidigt… Och då var det tre fyra olyckor. P.g.a att det är så kass botten, massa stenar och massa nybörjare.. Sen så är det de där jävla båtarna där som man alltid slår sig på. Va fan ska man ha dom mitt på stranden 50 meter utför?
-
Björne ska du ut på eftermiddagen? Slutar kring 14 tror jag…
-
Ja du Jakob. Ska nog inte låna ut mina drakar till dig om du ska forsätta att göra illa dig 😉 Najs höjd och hang time hade du iaf…..