haze
Forumsvar skapade
-
Jo jag satte på den svart på min 7:a igår. Funkar alldeles utmärkt. Främst för Jakob som har kort armar 😉
Håller med att Helixen är en förträffligt bra kite. Har bara kört Flexifoil förrut och Slingshot även gamla NAISH. Men Helixen är riktigt riktigt grym. Hoppar högre och har längre hang-time än förrut. (nu hoppar jag fortfarande inte så högt) Det som var skönast var att det var så sjukt skönt att köra vågor med den. En stor skillnad mot de tidigare drakarna jag har kört. Men återkommer med en mer utförlig rec. längre fram. Min 7:a har ett grymt drag jämfört med min gamla Flexifoil ION iaf.
-
Våran egna strand utan folk på och både plattvatten och vågor.
-
Jag kommer ha med mig några testdrakar från NAISH. Tex Helix och Cult. Ev någon bräda oxå.
-
Han handelpass? Hehehehehehehehe
-
Samma kille vi har haft hos oss. han kraschade kite bland folk. Bad folk som aldrig starta en kite om start hjälp med mera. Vi frågade han om han ville ha hjälp men inte då. Allt slutade med han åkte som en vante över stranden.
-
Vad hade han för kite? Om han är nybörjare så har även varit hos oss och ställt till det…
-
Jag har kört på mina nu!! Bara en 20 min men men..
-
Fick mina idag. Hade upp min 12:a. Frånlandsvind och man är feg 😉
-
Till och med jag fastnade.
Björne. Du och Johannes imponerade när ni åkte på bodyboarden 😉
-
Oki där ser man. den gamla svikare lär ju inte lägga upp de 😉
Hämta brädan imorgon om du vill köra. Jag jobbar kl 11
-
Bara för att jag var i Borlänge då 🙁
Var är dagens bilder då?
-
Kommer förmodligen finnas chans att pröva Helix i Falkenberg i helgen oxå då jag hoppas på att få mina på fredag.
-
Säger mannen som bara körde på kväll 😉
Ps lite bittert att vara i inlandet utan bräda… Ds.
-
Hoppas att jag får mina två på fredag. Skulle vara kul.