haze
Forumsvar skapade
-
Jag har kört där förrut. Finns en kille som heter Mårten som brukar köra där.
-
Tobas: bara de mindre secret?? Är du feg eller?
-
Gurra: Jag kommer snart över till ön.
-
Jag är fan i Sälen och cyklar DH. Kommer ev ner på lördag om det ska blåsa då….
-
@vallevall 394186 wrote:
Nämen Hasse Mute! en freeride kändis.
Låter bra! Jag kommer ner nån dag när det blåser. Visste inte att du surfa kite, kör du med skidor då eller? 😉Japp!! Spatulan är ju grymma! Nej men Hendryx Boards inom en snar framtid. Drar till Sälen idag och Fredrik D. Ska cykla lite DH men finns här sen. Oskar har mitt telenr. så hör bara av dig.
-
Som Johannes säger. Vi är här så fort det blåser och alltid nån som kan hjälpa dig.
//H
-
Bättre än Skrea. Mycket bättre. Sjukt bra morgon session idag. Nu vila sen ut igen.
-
@eRMIx 373775 wrote:
Förbud mot skateboard i svenska storstäder: http://www.xtrm.se/?p=nyheter&id=592/
Jävla skit dom skall hitta på…Protestera!
Kanske ett 1 april skämt eller??
-
@stebe 372983 wrote:
Kitesurfing tror jag du kan glömma, alldeles för kuperat, för mycket skog, för dåliga spots, för lite vind och för byig vind detta utifrån mina Värmländska erfarenheter. Däremot borde du ju ha nära till schysst snowkiting på vintern 🙂
Hmmm du har aldrig varit på Siljan och kitesurfat eller? Absolut inga problem. Framför allt inte med Bow då den är lättare när det är byigt som på Runn. Men som sagt Siljan funkar riktigt bra.
-
Svårare at rotera? Då jag är gammal snowboard åkare så jämför jag med det. Och då så var det oxå populärt med små brädor men om man kollar på de flesta proffs idag så kör de på 10-15 cm längre brädor idag och snurrar lika mycket eller mer än de gjorde på de kortare brädorna men går desto högre idag. Så att det är ”svårare” kanske är fel uttryck eller? Kan hålla med om att det är mer svängvikt att få igång men när du har fått i gång den så…
-
-
Själv är man här nere och det suger. Inge snö ju….
-
Jag fick fota där i alla fall. Ligger bilder uppe på freeride.nu
-
Davids: Eller på Brevent och solar. Puder+Davids=Möjligt??? Har du verkligen någon gång åkt puder? 😉 Själv så man 20 cm fräsch puder i går och det toksnöar nu igen..
Sen är ju fakie faktiskt gay att åka!!! 😉
Kasimir: Klart man kröka och åka. Men fanne mig roligare att åka om man inte är bakis..
//H