haze
Forumsvar skapade
-
Han blev rekomenderat hit för att få ett svar tydligen..
-
Inte jag heller… Skyll dig själv..
-
Ironi 😉
-
Jag håller på men bor just nu på västkusten. Annars så bor jag i borlänge!!!
-
Bilder???
-
Skidor går att köra i betydligt mer vind.. Och går fortare.. Rekordet i vintras var 87 km.. Glöm inte hjälmen
Hasse
-
Jag var ute och körde igår.. I Siljan iofs men jag bor i Torsång..
-
1 Christian D.
2 Morten Lander
3 Jan Alstrup
4 Martin Ekström
5 Micke Blomvall
6 Anna SparreHar inte papperna här men tror det var så.Och resultat listan kommer upp så småningom.
Vad du har hakat upp dig på tel nr. Var ju bara att fråga någon som var där om det var något speciellt.Och som sagt var så var det ju skyltat var vi var.Hasse L
-
För det första så var det skyltat hela vägen och så fanns det skyltar i Skanörs hamn som talade om var vi höll hus.Och alla åkare var anmälda till oss och vi talade om vilken kite dom körde på.Och tider är bara prel. tider vi lägger ut.Vi måste tydligen ha vind för att kitesurfa??Om ni inte visste det..Så det är lite svårt att följa ett schema utan vind och utan strand eller?Sen var det lite struligt med allt kan jag hålla med om men det beror ju på mycket många omständigheter.Och red bull var på plats med fyra man så jag tror att dom har koll på tävlingen eller?
Hasse L
-
Jag hänger ev på.. Vart skulle du då? //Hasse
-
Har kitat i stengsund och på tjörn/orust ett par gånger.. Låter som en grym ide med mailing/telefon lista…
Med vänliga hälsningar Hasse hans_lindborg@hotmail.com
-
Pozo funkar att kite på. Och Maspolamas.. Vågsurfa så är Las Canteras grymt. Och så Västsidan.. Kräver iofs bil..
-
Var på fårö idag.. Grymt… Eller nästan iallafall.. Hur är det på torö då? Vågar man visa sig där?? Eller kan man inte ha en bic bräda där??