hugeo
Forumsvar skapade
-
men ärligt hur fan kan ni gilla CBowen? det är ju ett UFo för fan, en nybörjar kite, känns ju so matt åka nån jevla kepps för fan, ush o blä o urk
-
gud va gulligt
-
Svar till:
Svar till:
Eller så lägger ni till nån tusenlapp och får en NY Venom 10a!
Först till kvarn…[/ QUOTE ]
hohohoho…!
[/ QUOTE ]
hahaha
-
Svar till:
Är magiskt sugen på att få rasta Firestorm 7an lite, inte omöjligt att man dyker upp faktiskt. Vilken tid siktas det på?
[/ QUOTE ]
du får inte komma med dina sunk kites

-
Svar till:
Ska till halmstad tis. – ons. eller haverdal 2mil norr om halmstad rättare sagt. Har ni några spottips eller någon som vill ge ut sitt nummer som man kan ringa?
/Olle
070 – 269 20 26
[/ QUOTE ]
lycka till youll need it…
/HLM TROMBLOVERS
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Tja man börjar ju nästan hålla med. Det kan var jubbit när det är så många nybörjare. Vissa personer verkar ju fibbla till det jämt och ständigt. Så är jag nog på freddes linje. Tyvärr så håller jag med lite.
Om man är nybörjare så får man ha lite koll och hålla sig undan.[/ QUOTE ]
beginners suck så är det bara…
[/ QUOTE ]
En fundering, säljer du till nybörjare
eller bara till dom som kan?[/ QUOTE ]
bara sålt till folk som kan i år, nått enstaka fall till nån polare… De flesta inybörjare har köpt beg i år, det är bra.
-
Svar till:
Nej dom bilderna här finns inte på sidan
/Mat
[/ QUOTE ]
mat ring mig ang imorrn eller onsdag
070536 44 82 -
ill be there, kick yo sorry ass

-
kommer ni ihåg den här
mohahah
http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=kite&Number=78036&Forum=All_Forums&Words=”nyb%F6rjare%20undanbedes”&Searchpage=0&Limit=25&Main=77936&Search=true&where=bodysub&Name=&daterange=1&newerval=5&newertype=y&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post78036
-
Svar till:
ooooyes, jag har semester å videokameran är laddad.
ps. En fyllefilm från TEAM-EH kommer imorgon bitti.[/ QUOTE ]
hääärlichgt
-
Svar till:
Tja man börjar ju nästan hålla med. Det kan var jubbit när det är så många nybörjare. Vissa personer verkar ju fibbla till det jämt och ständigt. Så är jag nog på freddes linje. Tyvärr så håller jag med lite.
Om man är nybörjare så får man ha lite koll och hålla sig undan.[/ QUOTE ]
beginners suck så är det bara…
-
grilla korv i kuling…fyfan va gött