hugeo
Forumsvar skapade
-
packa ya sorry ass upp
-
Svar till:
Hur beter ni er om ni står på stranden och någon kommer in hyffsat överriggad?
Hjälper ni till eller står ni bara med era tuffa kitekompisar och hänger och glor trots ”ta-ner-mig-tecken” och hojtande??…råkade ut för detta häromdagen och blir fan lessen
Är det så jävla svårt att ha lite koll på andra kiters och visa en schysst attityd och bidra till bra stämning?
fuck off era as
[/ QUOTE ]
brukar mest löka på beachen, väldigt sällan jag hjälper till men det händer även den sämste…
-
Svar till:
det blev en brunotti horizon. den liggeri Ica Kvantum partille , fast det vägrar ica personalen att erkänna. förmodligen ornitologer hela bunten
[/ QUOTE ]
hur gpre har du fått ut plankan?
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Vilket fett pucko du är MrRambo!
Du kommer med de mest puckade och underutvecklade kommentarerna här!Skaffa dig ett liv!

[/ QUOTE ]Word
[/ QUOTE ]
here we go again

[/ QUOTE ]
Den där Rambo är ett jävla as han spöa en nybörjare som råka krasha kiten in i hans förra veckan, riktigt rutten gjort att brusa upp som han gjorde. Att folk inte kan visa respect för andra är ju en annan sak.
-

HAHA SJYGT BRA BILD, habo in a N.SHELL
-
Svar till:
Tjenare, har precis gått en kurs i denna grymmt roliga sport…
Nu är det bara att köpa en utrustning som gäller…
Men vad ska man köpa? Instruktören tyckte att en 16 kvadrat skulle vara bra…Men problemet är pengar,så någon ny kite blir det inte och som jag uppfattat det finns den 5e linan bara på årets modeller?
Så vad ska man köpa?
Vore tacksam för svar[/ QUOTE ]
skit i att köpa nån 16, lite väl stort inför hösten skulel ajg vilja säga, 12 är fan helt perfekt att börja med sen kan du köpa större när du har lärt dig.
Luddes 12a låter ju inte helt fel.
-
het musik, fan vilka jävla nollor
-
Svar till:
haha.. kör du en gul cabrina?
[/ QUOTE ]
Tyckte nog det var några trevliga damer i Skanör sisst, när man låg o löka i dynerna
-
kan plocka hem en Fone bräda till dig ny för 4500
-
Svar till:
köpte en på Lidl 59:- (identisk med min Takoon pump

[/ QUOTE ]
sunkig kvalle dock… jag kanske kanske har en för 200kr då med metall skaft o grejer