hugeo
Forumsvar skapade
-
jag fixar fan bra deals på lite kite o bärda annrs har litta nya grajor
bara o maila info@kiteboard.se
-
jävla spammers asså, synd vi inte har kvar vår moderator

-
ja fan det tycker jag är en fet idé, fan va spö ni ska få
-
förstår ingenting, du menar att fjoil är det bästa som finns? när ska ni komma ner till habo så vi kan testa skiten?
-
Svar till:
Åk till ett spot där det finns andra tjejer som kan varna er för en del killar som har guldkort i schlagerbaren eller dansar med stänger på gay-barer

[/ QUOTE ]
haha, vad då dåå, bra killar juh
-
jag som vinner PKRA
-
Svar till:
han brädbyggaren EH som designar?
Kanske potentiell EH köpare!
[/ QUOTE ]
Han är om inte snäppet hårdare än mig
-
Svar till:
reggat på hugos far, som inte har någon f-skatt så vitt jag vet…
Dessutom behöver man inte företag för att regga .se längre
go figure sherlook
[/ QUOTE ]
HAHA det här spåra ju lagom, nä fassan är ju skriven i Luxenburg så där kan du ju ta din F-skatt o stoppa upp där solen inte skiner. Eller så kan du försöka inbilla dig domma fjollträlle att det kanske finns ett f-nummer nånstans på nån sleden faktura för koplleri skickad till tex Fötze
-
hugeo
Medlem24 juli, 2005 vid 20:17 som svar på: Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*Svar till:
Svar till:
inget spöar rambo pris o rambo service dock
[/ QUOTE ]
Va säljer du då?
[/ QUOTE ]
vettifan hur det kan ha unkommit dig, EH o end del Brunotti
-
en sann idrottsman det vill ajg lova,och va kör han för skit då? jo inte är det fjoill än om han fick fetaste kontrakteterbjudandet av FLysurfer…
-
Svar till:
Ord former brotha.
[/ QUOTE ]
8.4an? fatta Gaumille hur jävla mycke bättre den kiten är än dina senaste jevla ARC elelr va skit du nu kör på, fan vilken schock du kommer få när du testar rediga grejer
-
du vem är kung på gammaltvis änn idag då?
-
Svar till:
Man kanske inte får posta på sig själv men det skiter väl jag i. Här är en fet.
[/ QUOTE ]
fyfan va heta vi va! men vad körde vi för kites? inte var det nått jevla fjoillträsk inte, här var det högkvalitets Wipika AIrBlast det senaste av det senaste, sen sluta Bruno då var det kört för wipika…
-
kommer in en ny laddning RASTA kites nu juh, dags o sälja ut sina kites o bytta opp sig