hugeo
Forumsvar skapade
-
MrMille is back!!!, trodde du hade gått över till fjoilnation.se
-
Svar till:
Ja du Hugo… du är allt en riktig lustig typ du. Om du ägnade lite mer tid åt att sköta ditt jobb och kränga EH (i stället för att göra patetiska påhopp på andra tillverkare och deras produkter) så kanske du t.o.m skulle kunna sälja ett par EH-kites utanför din lilla hang-around-klubb?

Å som vanligt är det *garanterat* ingen av er andra som svarat på inlägget som provat FlyDoor eller hur? Det är en jäkligt skön lättvindsbräda…. som faktiskt sålt mycket bra även här i Sverige (dvs norr om hallandsåsen).
Väldigt många LEI-åkare som köpt dem dessutom…. faktiskt fler LEI-åkare än foil-åkare som kör Flydoor just nu skulle jag tro.Jisses, det här forumet är verkligen på väg utför som en elefant på ett par telemarkskidor…
/Kaj(Tech)
[/ QUOTE ]
vaddå säljer du de där plankorna?

-
Svar till:
Vad för märke/modell ska man köpa? Man blir helt förvirrad av alla olika. Inte helt lätt att veta när man ska köpa sitt första kitt! Så kan ni som testat lite olika komma med lite bra rekomendationer?
Ha det gött alla!
[/ QUOTE ]
jag kan fixa tokiga deals på EH och Brunotti snart även lite F-one brädor också, slå ett mail till mig info@kiteboard.se
-
den där bilden är så jääävla bra, vem har tatt den?
borde fan slussla in den som cover på kiteboard mag!
-
Svar till:
ja full och otrevlig e du i verkligenheten också
[/ QUOTE ]
sjukt otrevlig
-
aldrig!, dessutom har vi ju redan en kitemod till : PAN
-
we wäre in da Hab, ev kommer vi ner en sveng ja und ide frau
-
Svar till:
Någon som har en travelbag att sälja?
(storlek: 1 bräda och 2-3 kites)
gärna med hjul.
Ny eller beg.!/peter
[/ QUOTE ]
har en gammal wipika 190cm den får du palts med följande:
3 bärdor, 7 kites, 4 bomar + kläder 3 pumpar…
-
more popular than Jesus… ill be square and thäre
-
Svar till:
Habo? Var ligger det?
[/ QUOTE ]
fagra Habo Ljung