hugeo
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Roger lyssna av din mobil, jag åker till JP snart! hoppas att du och Hugo kommer! Är där vid 10.30//Mvh Bengt N
[/ QUOTE ]
enligt frugan är JAG tvungen att infinna mig i habo ljung kl 11! JP på SV-V är ju fint
-
Sydväst imorgon, JP -> LA på under 10 minuter?
-
Svar till:
Hallå Hugo
I stället för all negativ energi på folk som inte fattar vinken av dina inlägg
, så tycker jag att vi ska sätta en ny tävling i fokus 
Jag tänker på ett EVENT som alla kan vara med på.
Ta din erfarenhet och andra som är duktiga på marknadsföring av EVENTS och låt oss få ihop en tävling du vann förra året som jag vill vinna i år
Jag hoppar inte längst men jävligt HÖGT och nu vill jag ha en Tävling där dom som tror dom hoppar högre än OSS ska få tävla mot oss i HÖJD inte tid

Eller varför inte fortsätta på det vi startade förra året ett RACE över sundet med följebåtar.
FAN VAD JAG ÄLSKAR KITESURFING

Mvh Roger Örnvang[/ QUOTE ]
GÖTT MOS, aldrig långt borta från ett downwind race
ps: fan va snygg man e
ps2: Naish gör dom bästa brädorna Dedde
-
Svar till:
Vinner Hugo så är det så att ni andra är för kassa. Ut och träna. Ni som vill köra idag kan komma till oss för vi har haft vind hela veckan.
Roger kom och prova 05 orna idag. Mårten[/ QUOTE ]
fan Mårten det blåser tydligen alltid i din imaginary world kan jag få hälsa på dig så tar ja med alfons åberg?
Hur gick det med båten igår? är du redo för ett kvällsmeck i veckan kanske?
-
Mårtens nya ericsson med radio som är vatten tät och det är så gött att lyssna på musik när man är på vattnet.
+27727619112 -
Recon funkar. Annars hade de ju inte släppt den. Du har nytta av den när det inte är stora vågor. ¨På kites mindre än 12kvm ska man ta det försiktigt om det blåser mycket för annars kan det sluta illa. Så ska du köra hemma i Sverige så är recon ett alternativ. Ska du snökitea så är det helt rätt. Bästa trixet är att inte tappa ner kiten pöjk.
-
stellan vem fan e du visa dig…
-
jävla measaerimorrn smäller det
/foll
-
ååh i helvete ,fan dags o dra gubber
-
life is a biatch and then you ride Naish and die
-
johan, hur fan va det me ditt ben förresten?