imported_macts
Forumsvar skapade
-
Hej,
Vet inte riktigt, men jag skulle tro att du kan få svar på typ Starboard, NP, Fanatic eller Mauisails-forumen
-
Calle: var detta vid rullsand?
-
Jag har för mig att Norht Vipermasten som detta segel är designat för är ganska så smal. Tror att det är så att NP-masten är för tjock. Kanske går att fila lite i cambrarna för att få det lite bättre, men än bättre är nog att försöka få tag i en North-mast till seglet
-
Hej, tror nog också på Rocket/Carve-stuket. Finns ett flertal bra märken och brädor att välja mellan. I stort sätt alla fabrikat har brädor i detta stuk. Lycka till!
-
Då gjorde jag rätt som stannade till vid jobbet och jobbade istället (om nu jobba nånsin an vara rätt egentligen)…
-
Måste lyckas med det till hösten….Ska du ner om det blir speedweekend på Haga? Kanske går att fixa till en samåkning?
ps. GPS är beställd, borde komma om et par dar
-
Känner igen detta…har stått standby i 2 dagar nu i Gävle. Progosen idag var 11-16m/s. resultatet: typ 6-7m/s. Jobbar itället….
-
Är inte Apelviken optimalt på NV?
-
Hej,
Tro (som Feg sa) att problemet är att du krokar i innan du kliver i stropparna.
Fall av, pumpa upp brädan i planing, ställ dig i stropparna, kroka i.
Viktigt är att du har full planing innan du krokar i, annars blir det lätt så att bräda går upp mot vind.Lycka till!
-
imported_macts
Medlem8 augusti, 2005 vid 13:23 som svar på: Lång buss med plats för 5 personer att åka i?Hej
Hörde rykten om att G-Bay Challenge ska bli en två-dagars. Vet inte vilka datum. Eric eller nån annan initierad kanske kan fylla på med info.
Kanon att du håller gluggarna öppna.. -
Har ingen erfarenhet med Naish Stealth, men jag slår också ett slag för silikonspray!
Mycket lättare att dra mitt RS3 12,5 till max när jag silikonar. -
imported_macts
Medlem8 augusti, 2005 vid 07:22 som svar på: Lång buss med plats för 5 personer att åka i?Hej Hägga,
Är väl inte på akut bussjakt just nu, men den gamla pärlan Nissan Vanette börjar bli rostig och jävlig och jag orkar nog inte fixa till den, så den får gå tills den rasar….
Prisklass: vet inte riktigt, men ej över 60 papp
-
Jaaa…upp med hockeyfrillabild!
-
jäklar! Knatte hann före…
-
Tror den slutade för nån dag sen. Resultat/bilder/film finns på:
http://www.fuerteventura-worldcup.org/