imported_macts
Forumsvar skapade
-
Tja!
Är du hemma nu? Hur var frankrike?
-
imported_macts
Medlem2 augusti, 2005 vid 08:20 som svar på: Lång buss med plats för 5 personer att åka i?Tack för tipset.
Dock ligger detta ”en bit” över min prisklass, så kan nån komma på fler tips så hojta till. -
Vafalls…inga airpipes!!! Då kan väl inte brädan funka??? Skoja bara, tack för tipset. Är ute efter en stor slalom som komplement till formula och hårdvindsprylar.
-
Markram: Var fick du tag i 131-proton till bra pris?
-
Hej
Nu vet jag inte hur långa linor du har, eller hur högt du har bommen, men i alla fall.
Jag är ca 1,83 lång, har bommen mellan hakhöjd och pannhöjd beroende på vind. Linorna är ca 24-26 tum. Jag måste pumpa upp i planing och stå i stropparna innan jag krokar i, när jag väl är ikrokad så är detta mycket bekvämt. Så pumpa upp i planing, i med fötterna i stropparna, luta tilbaks riggen och kroka i.
-
Hej
Transatlantic Race finns på VHS.
-
Hej
Det kan nog vara lite svårt, men jag vet att tex SeaFun i Gävle (026 684040) har haft en låda med lite gamla prylar i. Detta kanske gäller även för andra affärer.
-
Hej,
Kanonfilm!
-
Ja, den är uppe ,men idag verkar den vara temporärt nere…vet inte varför.
-
Var har du hittat det priset??
-
Hej,
Världsekordet (Finian, 48,7 knop) är medelvärde över 500m.
Antoines fart är toppfart…men ruggigt snabbt är det… -
Hej
Idag så finns det i princip inga dåliga märken.
Kan du precisera lite mer detaljer kring vilka prylar du är ute efter? -
Tyvärr blir det onshore på rak nord, men blir det lite vrid till NO så blir det bra. Ang parkering: Ja, kör in på betalparkeringen, sen åker du typ så långt bort du kan på parkeringen. Oftast går man i nästan ända bort vid dalälvsmynningen.
Tror inte att du behöver långärmad våtis. -
fan, jag kan inte ens loopa (påminner lite om verkligheten..)