imported_macts
Forumsvar skapade
-
drar på med en gissning: 4-5000, kanske?
-
Hej,
En ”ding” är en mindre skada, kanske av en hängselekrok, eller att man har slagit i en sten.
-
Hej,
Vet inte själv, men Exocet ha ett forum, där kanske du kan hitta svaret: http://www.exocet-original.com/forum/forum.asp
-
imported_macts
Medlem14 juli, 2005 vid 16:31 som svar på: Klitmoller/Hanstholm is being closed by windmills!Done!
Good luck!
-
Hej,
Jag heter MacTS, jag är konfaholic……
-
Perry! Du är en hjälte!
-
Kanon…en ny halsduk får det bli

-
Häftigt!
Har precis själv köpt en ”barn-Bic” m 1,5 m2 segel till mina barn på 5,5-3,5-2,5 år. Blir väl mest den äldsta som testar i sommar, men om mindre kan säkert prova på dom också..
-
Lycka till!
-
Hej,
Ska försöka hjälpa till, men är ingen super-formula-seglare direkt.
Jag tycker formula är helrätt. Jag tror att du skulle klara dig på ett segel (förutsatt att du har mindre prylar att köra på om det brallar i). Nu vet jag inte din vikt, men ett segel på mellan 10 och 11 m2 skulle nog passa bra, 10 m2 om du är lätt och 11 om du är tyngre. Sikta på att hitta ett beggat paket. Brukar finnas ett gäng på köp och sälj.
Tror att dom flesta brädor från ca 01/02 och framåt är helt OK.
Detta gäller även segel: ett NP eller Gaastra är aldrig fel, men det finns även andra bra märken, tex GUN, North, Windwing, Aerotech och numer Mauisails(kan dock vara svårt att hitta ett beggat Mauisails då dom just har kommit ut…)
Själv kör jag Fanatic T2-03 och NP RS3 12,5 och KA 11,0. är mycket nöjd med detta kit.Angående sjögräsfena så vet jag inte riktigt, men det finns ju några formularävar i Skåne så nån av dom kan säkert svara på detta.
Lycka till! -
Packtejp eller ett längre klistermärke funkar. Även silvertejp funkar, men blir inte så snyggt. går ju också att lämna in på lagning, men det blir ju dyrare!
-
I och för sig inte europa, men Egypten borde väl kunna funka?
-
Jihaaa! ÖB har öppnat igen alltså! Då kommer jag ner.
-
Vill ge en eloge till en mycket bra surfblaska!
-
Schyrre film conny! tog en stund att ladda ner dock…..