Forumsvar skapade

Sida 103 av 124
  • imported_macts

Medlem
    16 juni, 2005 vid 20:04 som svar på: Resdagbok med bilder från Marocko

Schysst resedagbok!

• imported_macts

Medlem
    16 juni, 2005 vid 19:57 som svar på: Se och kläm på Starboard kommande helg i Varberg

Tycker också att det är lysande, men det finns faktiskt även andra butiker som gör liknande. Tex Skidsport hade testhelg i Fituna för ett par veckor sedan (tror att det samkördes med Onwater). Finns säkert fler exempel.
    Som sagt, jag tycker att sådant är mycket bra!

• imported_macts

Medlem
    16 juni, 2005 vid 07:31 som svar på: Pozo Girls… Boards Juni 2005

Jag antar att det är så att dom som skriver artiklarna säljer in dom till fler tidningar. Det är väl endast när man har 2 tidningar i samma land (Windsurf/Boards i UK tex) som man inte kan sälja samma reportage till båda tidningarna.

• imported_macts

Medlem
    11 juni, 2005 vid 12:26 som svar på: POLISANMÄLAN för IP-Nummer

Svar till:

Jag antar att den underliggande syftningen i detta inlägg är att dataainspektionen varnar Antipiratbyrån för att, bland annat, ha loggat IP-nummer i samband med deras jakt på så kallade fildelare. Datainspektionen menar att det systematiska sätt som antipiratbyrån samlat IP-nummer på bryter mot personuppgiftslagen (PUL).

Att IP-numret på den som postar här på forumet loggas och skrivs ut kan svårligen hänföras till en motsvarande lagbrottsanklagelse. Det är i alla fall min gissning.

[/ QUOTE ]

Mao så ska man hädanefter låta bli att ringa polarna när man har smitit från jobbet:-)

• imported_macts

Medlem
    5 juni, 2005 vid 12:18 som svar på: Habo Ljung dag 1(bilder)

Snygga bilder. Hur är ställningen efter dag 1?

• imported_macts

Medlem
    1 juni, 2005 vid 10:47 som svar på: Uppsalaklubben har ny hemsida!

snygg sida!

• imported_macts

Medlem
    27 maj, 2005 vid 19:57 som svar på: Ace 309

En polare lärde sig på en AHD 310 som är i samma storlek som ACE:n. Det funkade helt OK, nu har han skaffat Formula.

• imported_macts

Medlem
    27 maj, 2005 vid 07:10 som svar på: FENOR fenor FENOR

Som nybörjare tror jag att en relativt låg bomhöjd (typ mellan axel och haka på formula) är att föredra. Annars har man generellt sätt bommen rätt så högt (jag kör ca pannhöjd i lättvind) om det inte brallar i så mycket i formula. Vid hårdvind sänks bommen för att öka kontroll.

• imported_macts

Medlem
    26 maj, 2005 vid 12:11 som svar på: Surfshop i Malmö

http://www.surfersworkshop.com (Paddys affär), men sidan verkar nere just nu.

• imported_macts

Medlem
    24 maj, 2005 vid 06:49 som svar på: Slalomspett, någon som kan rekommendera?

Svar till:

RTX:en är nog den som jag skulle rekommendera om man vill ha en bräda som är otroligt snabb, hävdar sig garanterat skitbra mot dagens brädor (kanske tom bättre) men ändå är lättseglad och framförallt ruggigt mysig att gippa med. Finns dock två nackdelar, 4.6 kilo betyder ömtålig….och hur får man tag på en? Dom växer inte på träd direkt…

[/ QUOTE ]

Cullins-pojken har väl en RTX till salu på köp & sälj-avdelningen.

• imported_macts

Medlem
    21 maj, 2005 vid 21:01 som svar på: freracesegel?

Vilek typ av bräa ska du ha den till? Varför inte köpa fjolårsmdell av räservarianten av dessa segel billigt från nån tävlingstjomme…(obs inte helt nykter just nu…..)

• imported_macts

Medlem
    19 maj, 2005 vid 13:49 som svar på: Ångest gällande segelköp…

Hej,

Jag har hoppet 10,4-6,0 (ja, ja…ena är till formula och det andra är till stor vågis, men ändå…)

• imported_macts

Medlem
    19 maj, 2005 vid 11:33 som svar på: Boardbag till F2 Compstyle 246????????

Kolla även vindsurfing.se , dom har Lorch-bagar som inte var så dyr.

• imported_macts

Medlem
    19 maj, 2005 vid 09:44 som svar på: Hur fungerar Freestyle som nybörjarbräda?

Hej,

Dom Fanatic Skate jag har haft (Skate 63-01, 112-03, 112 Ltd -03/04) har varit helt OK för rakt-fram-segling. Jag är en tämligen värdelös fristajlare Jag gillade 112:an skarpt. Borde kunna passa mycket bra. Även JP´s och RRD´s tidigare modeller var väl ganska lättseglade. Han ska nog bara passa sig för dom extremaste plankorna-typ F2 chilli, Naish Playmate, Starboard Free6 (obs..har aldrig seglat dessa själv) osv.

• imported_macts

Medlem
    18 maj, 2005 vid 11:43 som svar på: Fint på Fituna idag!

Schöne schlange på det!

syns.

Sida 103 av 124
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications