imported_macts
Forumsvar skapade
-
Culing: Gläm inte att spara till en riktig racemusch nu när du har blivit räjsingkille
-
Svar till:
imorgon ska det blåsa s-v 10-16 m/s är det nåt man klarar av med en formula om jag riggar min 7.2:a om man e nybörjare
[/ QUOTE ]
Jag tror inte att det är en sådan lysnade idé. Speciellt inte utan hängsele, men om du bestämmer dig för att åka ut: Lycka till!
-
Jeppe, vad har du beställt för ny planka?
-
Det där vore väl nåt för dig, Jeppe!
-
Hej,
Föreslår att den nästa investering blir en hängsele. En sån MÅSTE man ha! Kan vara smart att börja med en midjesele, där kommer kroken högre vilket gör det lättare att kroka i/ur.
-
Eller kanske Sotavento, Fuerte. Kan kanske vara lite knepigt att hitta charter dit i juni dock.
-
Stort grattis!
Själv så investerade jag precis i en barn-bic med 1,5 m2 rigg till mina småttingar, den kan du a över om några år:-)
-
Hej,
Är du medlem i TungSurf? Tror säkert att det går alldeles utmärkt att låna med klubbens Starboard Start (om du är/blir medlem). Kolla med chefen Kjibbe på: 0733265686
-
imported_macts
Medlem29 april, 2005 vid 05:13 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcOK, hör av mig. Själv har jag signum eramsbd. Höres,
-
imported_macts
Medlem28 april, 2005 vid 18:42 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcOjjj, känns som ett svårt val…
-
imported_macts
Medlem28 april, 2005 vid 18:03 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etccoolt…sitter också på HF, på C2. Får äl dra ut snart och formula lite om vinden behagar dyka upp snart
-
imported_macts
Medlem28 april, 2005 vid 12:35 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcstang: Jobbar du på Ericsson? Var nånstans??
-
imported_macts
Medlem27 april, 2005 vid 10:11 som svar på: Reperation Hjälp needed . Chicken Strap SB 158…kolla med Johan på Skidsport om han möjligen vill ta sig an din bräda. Johan är mycket duktig, men vet inte om han gör sådant längre.
-
imported_macts
Medlem27 april, 2005 vid 10:09 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcJobbar inom telecom, trubadurar samt driver en liten firma som säljer PA/studio-utrustning, har även fru och 3 barn som kräver sin tid…resten av tiden surfar jag
-
31 år….snart 32, borde väl räknas som junior?