Forumsvar skapade

Sida 106 av 124
  • imported_macts

Medlem
    21 januari, 2005 vid 12:03 som svar på: Ny distributör för STARBOARD

Svar till:

Starboard ska säljas av Surfcompaniet i Fiskebäck, inte av nån insjöfirma. Vad är det här för trams?!

[/ QUOTE ]

Ahhh, vad härligt att alla kommentarer av denna typ skrivs av anonyma!!

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:13 som svar på: SM på Haga

Vi kommer ändå, Styret..

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:11 som svar på: Fuerte

Hej

Har varit där några gånger vid den perioden (även på norra delen). Sotavento brukar oftast leverera vid den tiden. Räkna med surf kanske 5 av 7 dgr eller nåt. finns dock inte så mycket annat (läs uteliv) att göra där nere.

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:03 som svar på: SM på Haga

Ja, det är sorgligt men sant. Dock så förstår jag dom, det är ett jättearbete många lägger ner för att få ett arrangemang som SM att funka. Jag är övertygad att dom kommer igen med nya krafter nästa år.

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 17:52 som svar på: SM på Haga

Enligt http://www.owc.nu så kommer dom inte att arranger SM (eller några andra tävlingar) i år. Tävlingsorganisationen behöver vila upp sig. Men vi kan ju åka dit och rocka ändå.

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 14:28 som svar på: Nybliven stockholmare

Hej

Är själv inte från Sthlm så var du ska hänga kan jag inte hjälpa dig med. Skidsport Bromma ligger typ vid Brommaplan och är klart största butiken i trakten.

• imported_macts

Medlem
    15 januari, 2005 vid 17:33 som svar på: bräda till Fuerte eller inte?

Jag har lämnat kvar grejjorna på bilen på Fuerte….nu har jag inga grejjor….(inte riktigt sant, jag har köpt nya sen dess). Som sagt lämna inte på bilen!

Tycker dock att du ska ta med grejjorna, går oftast att ta med in i lägenheten. Finns många spots på Fuerte, bil är ett måste.

• imported_macts

Medlem
    1 januari, 2005 vid 20:00 som svar på: Torö på söndag!?

Tjena Get Wet,

Meddela mig din mailadress så ska du få en länk till ett gäng nya (och gamla) låtar.

• imported_macts

Medlem
    1 januari, 2005 vid 15:50 som svar på: Torö på söndag!?

Fan GetWet, börjar du bli gammal…….

• imported_macts

Medlem
    30 december, 2004 vid 14:26 som svar på: Tsunamisar

Hej

Har också bidragit med ett par hundringar.
    Kommer också att medverka på en välgörenhetssingel som släpps snart där alla intäkter kommer att gå till katastrofhjälp.

• imported_macts

Medlem
    24 december, 2004 vid 11:14 som svar på: GoD JuL

Själv har jag passerat åldersgränsen där man får julklappar, nu får barnen allt….
    Ska nog ge mig själv lite försenade julklappar till våren i form av surfprylar.

God jul alla!

• imported_macts

Medlem
    22 november, 2004 vid 21:27 som svar på: Bastu på Haga Park

Styret: SM är inte så viktigt…det viktiga är: Blir det några vedeldade bad..??

• imported_macts

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 11:36 som svar på: OS 2008 igen

Jag kan nämna två: 3.a i herr Nick Dempsey, UK. 3:a (tror jag) i dam Allesandra Sensini, Ita.

Men, jag håller med dig Masse-mannen, har inget intresse av w-surf i OS.

• imported_macts

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 07:15 som svar på: Some pics från senaste veckan i ”Klittan” .

Grymma bilder Eric!

• imported_macts

Medlem
    30 september, 2004 vid 12:17 som svar på: Du vet att du seglar för mycket på Haga om…..

misstänkte det, men skönt att få det verifierat. Då kan jag lugnt somna om på kontoret och vänta på hemgång…

Sida 106 av 124
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications