imported_macts
Forumsvar skapade
-
…alltid tävling…vet du om det finns nån annan film? Har du den?
-
kombinerar man sedan bomtricket med diverse tyska svärord, typ: verdammt! achtung, achtung!! dumkopf och avslutar med ett unisont ”SCHÖNE SCHLANGE!!!!” så ska du se att masten lossnar.
-
koppla dit 2 bommar och vrid dom….funkar ibland
-
Hej,
Vet ett par i TungSurf i Gävle som har haft den (eller om det var -02, men jag får för mig att det är samma bräda)
Vet att dom var nöjda med brädan.
Har dock inte testat den själv. -
Har du några resultat i racen?
-
imported_macts
Medlem8 juli, 2004 vid 19:53 som svar på: Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?Hej,
min äldsta har en shorty nisse Pryd (hon är 4,5 år). den verkar inte vara för varm. Dom små minsta (1,5 och 2,5) har Nisse Pryd lycras i shortymodell. Är väl inte så varma, men skyddar bra mot sol. Ännu ett plus är att dom ser grymt coola ut i dräkterna….
-
Håller med lite grann, men jag tror dock att Rob H är rätt duktig. Brukar ligga i topp i San Fransisco-tävlingar och vad jag vet så vimlar det av duktiga formulakillar där.
-
Hi again,
If you travel from soth you will pass Gävle on your way (I have my gear in Gävle).
Contact me if you need some 2:nd hand boards/rigs. I have a some stuff for sale. Freestyle and maybe slalom/race stuff as well.
+46 70 6042928 macts@spray.se -
I do think that there still is a surfshop in Sundsvall, not a big one but I think they have some w-surfboards. I don´t know the name, but hopefully some of the Sundsvall Surfers, like ”Haegga” here on konfen will respond.
-
Kan intyga att Kappelskärspöjkarna har en grym anläggning. Mycket trevligt ställe!
-
Johan: Kan inte du lägga dig i hårdträning och hänga på Jimpa nästa år:-)
ps. Kommer förbi affär´n på ons morgon: Jobbar du? I så fall, sätt på kaffe -
Kan meddela att Nik har köpt kit, men jag letar också så svara på….