imported_macts
Forumsvar skapade
-
…fast det där kan ändra sig imorgon…är väl snarare ny morgon nya tankar
Ska du ut imorgon?
-
….allt går att tejpa!
-
imported_macts
Medlem7 juni, 2004 vid 10:22 som svar på: NYTT: Svenska Cupen Formula Öregrund 19-20 juniDenna tävling samkörs väl med Mellansvenska, så det är helt Ok (det är det i och för sig alltid..)
-
imported_macts
Medlem7 juni, 2004 vid 08:04 som svar på: Mellansvenska ; SLALOM; vad ska man ha för grejor?Hej
Beror ju på vilken bräda du ska använda, men 2 segel på 8,5-9 m2 och ca 7 m2 klarar du dig långt på.
Själv tänker jag ha 8,5 (race m camber) till en Rappe-proto (ca 70-72 bred) samt et gammalt 7,1 (också race m camber) till en gammal Vivace 282 Carbon
-
skit….krockar med en 30 års skiva som jag ska spela på..ja, ja ni andra får ha det så skoj
-
Hej
Håller prognosen i sig så rullar det (minst) en bil från Gävletrakten ner mot Väddö!
-
Hej
Volymen är 107 l, modellen kom-94. 95 kom Carbonversionen med samma shape. Bra bräda för sin tid.
-
I Uppland, efter kusten.
-
vuxna män gör saker tillsammans….härligt
-
Tjena jeppe!
Drar ni ner på onsdag? själv kommer jag torsdag kväll.
syns och hörs -
Här skulle det vara intressant att höra vad Getwet har för personbästa på sträckan…vill inte antyda att han skulle bryta mot trafikregler, men det vore som sagt skoj att veta.
-
Olle-gubben (fd..Olle-ponken, nu har han ju blivit myndig)
Har ni surfat nå´t än? -
….fast ordet Klittan kanske inte ska användas, kan misstolkas:-)
-
Tror att du har störst chans under sommaren på Öland eller i Skåne. Brisen på Haga Park (Öland) brukar funka bra på sommaren.
-
Nä men vad är detta! Är du tillbaks i Svedala???
I så fall, välkommen hem. Om du skriver detta från Grankan: Jag är inte ett dugg avis.