imported_macts
Forumsvar skapade
-
Grymma bilder, ser härligt ut!
-
Ja jäklar vad det går fort…..Finyan är grym!
-
fuck va tragiskt…här har man suttit och berusat sig (på rom) under matchen och så går det så här…till råga på allt så funderar jag nu på vad jag ska skylla på imorgon på jobbet (ska blåsa pung i Gävle). Just nu är det jämt skägg på vård av barn och sjuk.
-
jo jag vet att Nik fyller. Misstänker att vi måste ”uppvakta” honom under SM…:-) ska försöka hålla rösten i trim i år
-
Till Kenneth: Ja jag hoppar i på torsdag kväll så kan väl ni fiska upp mig ungefär fem i åtta på lösrdagskvällen så jag hinner stämma ukulelen..
-
Strålande schema…betyder att jag kan hoppa i bubbelpoolen tidigt….
-
Misstänker att det kan bero på att dom har köpt prylar beggade av sponsorkillarna…..
-
Surfade med Olle idag. Han har inte fått playmaten än.
-
Tjena Honke/Johan mfl.
Lider ohyggligt med er nu när ni måste simma en bit i det kalla vattnet för att få vind…….syns snart i varma, goa svedala
-
Finns ett reportage om Kroatien i senaste Boards (aprilnumret). Dock så var det andra spots i Kroatioen som besöktes
-
Ska försöka va med på nån slalomtävling. Kan dock inte 8/5. Siktar på Öregrundstävlingen.
-
såg det i ett tidigare inlägg…men är intresserad ändå. Missade det inlägget först.
-
var finns den? Är intresserad.
-
GUN Mythos ligger väl på lite drygt 10 papp. Är nog den enda nya formulan i den prisklassen. Prestandan på den kan jag inte uttala mig om. den finns i alla fall på http://www.vindsurfing.se