imported_macts
Forumsvar skapade
-
Vad bidde det för prylar, Mattias?
Syns och hörs,
-
Ja tyvärr har myndigheterna stängt den pga det stora besökarantalet. Hela Gävle blev utan bredband pga den stora belastningen….nej, skämt och sido. vi har lite problem med webhotellet. Det jobbas på problemet.
-
fan…verkar bli detsamma i Gävle. Såg bra ut i prognoserna ända framtill igår kväll då dom sänkte…men man vet aldrig, dom har ju onekligen haft fel förr!
-
Tja…du kan i princip välja vilken tråd som helst känns det som…
-
Själv har jag tummen inte bara mitt i , utan snarare uppe på handen så jag har beställt. Tycker inte att det var så dyrt. Kul med initiativ!
-
you got mail……….
-
imported_macts
Medlem15 april, 2004 vid 12:13 som svar på: Lite bilder från premiärsurfet i Björkvik i helgenTjoho, Bic Presto! Den har jag haft, gick mycket bra rakt fram om det var plattvatten vill jag minnas. Lite lurig att svänga och i chop/vågor.
-
Kul att du fick segla lite i alla fall. Själv satt jag fast i möten hela dagen, lagomt roligt:-(
Ska bli ändring på det till nästa vecka. Div konstiga mötesbokningar kommer att bokas in i min kalender som faller ut om det blir vind! -
Vet inte riktigt, men det jobbas på problemet. Dock finns den kvar på denna adress: http://hem.passagen.se/tungsurf/newsite/
-
Det blåser i Gävle idag. Ett tips är att testa brädviken först. Om det funkar där så är det bättre än Engeltofta.
-
Då tror jag en större bakåtsvept blir bra. Även i lättare vindar kan du använda 30 cm fenan och 7,4. Tror att skillnaden i tidig planing inte är så väldans stor.
-
…ok, då tror jag att du ska sikta på en freeridefena (bakåtsvept) ca 36-38 cm som lättvindsalternativ. Ett alternativ (om du har ekonomin för det) kan ju vara dels en freeride fena samt en något kortare freestylefena (30-32 cm med bred bas) om du ibland hellre vill köra lättvindsfreestyle än att bränna omkring med storfenan.
Lycka till!
-
Ja, tror att engeltofta funkar.
//Marcus
-
Står en liten rapport på förstasidan på http://www.owc.nu
det verkar som de lyckliga små liven har haft vind…….. -
…ja kolla med SAS. Jag kollade upp tidigare samma sak men till Fuerte. Då skulle jag få ta flyget till Madrid (40000 poäng) och sedan flyga vidare till Fuerte, men den sträckan kunde jag inte flyga på poäng. Dock så kanske SAS har direktflyg til GC och få borde det vara lättare. Tippar på 40000 poäng om dom har direktflyg