Forumsvar skapade

Sida 115 av 124
  • imported_macts

Medlem
    13 april, 2004 vid 06:50 som svar på: Fenval (DrMasse, hjälp. 😉

Förra året hade jag en Maui Fin freestyle 32 cm som störst till Skate 112 och 7,1. Kan rekommendera den fenan för att kombinera tidig planing och hyfsad manöverbarhet.

• imported_macts

Medlem
    12 april, 2004 vid 09:55 som svar på: Tips på bra huva och freestylefena sökes.

Tror att Solas väst också är 0,5 men är inte säker. Jag har aldrig frusit när jag har använt den tillsammans med semitorris

• imported_macts

Medlem
    11 april, 2004 vid 15:05 som svar på: Tips på bra huva och freestylefena sökes.

Angående huva. Jag kör solas kombinerade huva och neopren tröja. grymt skön, finns på Skidsport.
    Angående fena så är jag ingen expert, men kör själv med Maui Fins Company freestylefenor, finns också på bla Skidsport.

• imported_macts

Medlem
    9 april, 2004 vid 13:20 som svar på: Olandersson 5:a i Frankrike

Undrar om det är en slump att det alltid är anonyma som lägger in syrliga kommentarer……

Kul Andreas!

• imported_macts

Medlem
    6 april, 2004 vid 10:23 som svar på: Spots Gävle – Hudik?

Tjena Eric,

Ska kolla med farsan idag, tror att han har en cd med en mängd olika sjökort från vår del av österpölen. Kan bränna en kopia åt dig om han har skivan.

En annan viktig fråga: Var fan är vinden….??…

• imported_macts

Medlem
    5 april, 2004 vid 06:56 som svar på: Surfersparadise suger!!!

Kanske jag som är trög så här på morgonen, men siffrorna i din uträkning ser lite skum ut…999 EUR borde tex bli en bit under 10 papp. Pundexemplet ser också konstigt ut, men det känns mer som en felskrivning.

• imported_macts

Medlem
    1 april, 2004 vid 10:15 som svar på: Ska till fuerteventura imorgon

På flera av surfshopparna och troligen även Corky´s bra (som förövrigt är ett måste att besöka kvällstid) kan du få en mapp som beskriver alla spots på ön. Hela norra kusten från Corralejjo i nordost till Cotillo i nordväst vimlar av surfspot. En del ruskigt avancerade och andra mer lämpade för nybörjare. finns en väg som går längs norra kusten (förövrigt troligen den sämsta vägen på hela jorden…)
    Lycka till och ha skoj!

• imported_macts

Medlem
    30 mars, 2004 vid 16:04 som svar på: En/Ett Sele?

…å andra sidan säger mina vänner från Kalmar/Öland cyklen istället för cykeln, nycklen istället för nyckeln…så allt är kanske möjligt 🙂
    Hoppas ni får ett jättetrevligt vår och sommar med mycket vind:-)

• imported_macts

Medlem
    30 mars, 2004 vid 11:07 som svar på: utrustning på taket

Hej

fråga GETWET om detta, han vet hur fort man inte ska åka….gäller både med egen bil i svedala samt hyrbil på Fuerte………..

• imported_macts

Medlem
    27 mars, 2004 vid 19:22 som svar på: val av bräda

Hej,

Väger runt 100kg och hade Skate 112 förra året. Tycker den var grymt trevlig, tror inte du kommer att bli besviken. Jag kommer att köra samma shape iår men LTD-versionen

• imported_macts

Medlem
    27 mars, 2004 vid 19:20 som svar på: Rigga med cambers??

Hej

Det kan vara lite olika. Har du tur behver du inte sätta dit bommen innan du drar nedhalet fullt, men i många fall så får du göra som i rådet du redan fått (men på vissa segel kan det vara ett helvete att få cambrarna at sitta kvar)

• imported_macts

Medlem
    19 mars, 2004 vid 23:05 som svar på: SP och Mistral!

Kenneth, nu sa jag ju inte att jag skulle köpa Mistral…men dom ser rätt goa ut.

• imported_macts

Medlem
    19 mars, 2004 vid 13:25 som svar på: SP och Mistral!

Dock så kan du köpa Mistral från Skidsport Bromma.

• imported_macts

Medlem
    19 mars, 2004 vid 11:51 som svar på: Frågor om Formula segling

Hej Jan,

Har du kollat denna annons, kanonbräda/segel/mast (verkar dock inte ingå bom)
    http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=187719&page=4&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

• imported_macts

Medlem
    18 mars, 2004 vid 11:33 som svar på: Brädkonstruktion och vikt

öhhh, jo. Många av de mindre brädorna väger runt 6 kg och min Skate 112 LTD väger typ 5,9kg (enligt katalog, har inte vägt den själv, men lätt är den)

Sida 115 av 124
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications