Forumsvar skapade

Sida 116 av 124
  • imported_macts

Medlem
    13 mars, 2004 vid 11:02 som svar på: Skate 112 -03

Hej,

Jag hade den förra året och tycker att den är mycket trevlig. Jag är inget freestyleproffs… Planar tidigt, gippar bra, har bra pop, har ganska bra toppfart. Är du en fartfantom tycker jag dock att du ska satsa på någon freeride/freeracebräda.
    Lycka till.

• imported_macts

Medlem
    10 mars, 2004 vid 21:46 som svar på: Bubbelbad på SM

Fan va gött…det där hade jag nästan glömt. Rolig kille, hoppas han kommer i år igen

• imported_macts

Medlem
    10 mars, 2004 vid 12:54 som svar på: Bubbelbad på SM

…gästartister är snarare regel än undantag och självklart välkommet

• imported_macts

Medlem
    9 mars, 2004 vid 15:04 som svar på: Bubbelbad på SM

Om inte camping är ett alternativ så kan du väl bo i bilen. Kommer att vara mängder med bilar/bussar där den helgen som drar mot Kleva eller Fågeltornet om kvällarna/nätterna…och inte ska du vara orolig, du kan få mängder med nya vänner på Haga utan att behöva muta med öl

• imported_macts

Medlem
    7 mars, 2004 vid 16:10 som svar på: Bubbelbad på SM

Vi får väl ta ett snack om PA senare. Misstänker att det är enklast om jag använder ert. Vi hörs.

• imported_macts

Medlem
    6 mars, 2004 vid 21:35 som svar på: Bubbelbad på SM

Jorå, guran lär väl åka med i vanlig ordning. Dunken kommer att vara larmad i år.

• imported_macts

Medlem
    6 mars, 2004 vid 19:41 som svar på: Bubbelbad på SM

yyyyiiiihhhaaaa!!!!!!!
    Känns tryggt.

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:56 som svar på: Stäng av john j rambo!!!!!!!

hhhhmmmm, moppemusch har jag just nu, men den kommer att vara rejält mycket större vid kristiflygar helgen
    (ursäkta dessa meningslösa inlägg, men jag sitter och har tråkigt på ett möte i Panama för tillfället…)

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:54 som svar på: en bild på STYRET..moahahaha!

Ja då, jag bjussar. Jag finns i poolen (kommer det att finnas nån pool på SM förresten???)

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2004 vid 17:04 som svar på: en bild på STYRET..moahahaha!

pöjkar….gräv ner stridsyxan nu och rök en fredspipa…

• imported_macts

Medlem
    26 februari, 2004 vid 20:26 som svar på: Robinson Mille vindsurfar ju!

Näe inte Jesus…en mörk rastakille, kommer inte ihåg namnet

• imported_macts

Medlem
    26 februari, 2004 vid 08:21 som svar på: Robinson Mille vindsurfar ju!

Är ganska säker på att han rastakillen i förra årets robinsson också surfar, tror att han kom från Barbados eller nåt.

• imported_macts

Medlem
    20 februari, 2004 vid 18:32 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…

Få se nu…
    nr 3, 4, 7, 8 och 9 stämmer ju in på mig…och jag ska ner den helgen.
    Kanske man ska damma av den av mig aldrig använda Bic Vivace 282 Carbon och ut och rejsa lite med gubbarna..men då måste jag köpa ett eller ett par rejstrasor också, hur ska jag fixa det??
    Kanske kan vara med på kvällstid annars och sitta och ljuga.
    Siktar stenhårt på att vinna priset för bästa rejsmusch i alla fall.
    Höres!

• imported_macts

Medlem
    13 februari, 2004 vid 14:46 som svar på: Fuerteventura???

….är naturligtvis andrahandsuppgifter jag kommer med. Nik har sagt att det finns öl att tillgå. själv var jag naturligtvis på vattnet vid vind samt ute och joggade (naken..) när det var vindstilla. Även en hel del sit ups, armhävningar och ansande av mustaschen hann jag med….

• imported_macts

Medlem
    13 februari, 2004 vid 14:42 som svar på: Kan man köra 7.0 på en formula bräda?

Glömde en sak. Jag betalar ca 600-650 SEK/år för mina försäkringar på surfprylarna. Har tecknat 3 försäkringar som täcker 15000:- styck.

Sida 116 av 124
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications