imported_macts
Forumsvar skapade
-
imported_macts
Medlem13 februari, 2004 vid 14:40 som svar på: Kan man köra 7.0 på en formula bräda?Hej,
Själv så har jag henmförsäkring och surfförsäkring (småbåt) i Folksam. Har funkat bra, men då krävs det att du flyttar hemförsäkringen till Folksam.
Hoppas det ordnar sig.
-
Ja fast bar finns vid center 1 också, eller rättare sagt en pedro åker då och då och köper flakvis med bira på sin flagmoppe som säljs vid uthyrningen. En vindstilla dag kan det gå åt några flak…..
-
Gillar också RIP, men surfrullen alla talar om nu verkar var Plug ´n Play (som jag själv inte har sett)
-
imported_macts
Medlem13 februari, 2004 vid 09:38 som svar på: Kan man köra 7.0 på en formula bräda?Fan va surt Jimmy, tråkigt med prylarna….försäkra nästa gång!
Vi syns och hörs. -
Hej Markram,
Avståndet mellan bojarna varierar. Vi har både kört ganska korta banor och flera varv (3 st) och långa banor (1-2 varv). Vilken variant har berott på vindstyrka och vindriktning. Vi har nämligen en farled i närheten där stoa fartyg passerar regelbundet så vid vissa vindriktningar får vi göra relativt kort bana.
Deltagarantal brukar vara typ 8-15 st. Alla startar samtidigt. Antal heat varierar också, vi kör så länge det blåser.
Vi har vanligtvis 3 spikade datum varje år + en reservhelg.Observera att detta gös på en verkligt hobbynivå, dvs organisationen är minimal. Vi kör för att det är skoj…
-
Vi kör faktiskt Tungsurf-cup i Gävle varje år. ca 3 deltävlingar brukar det bli. slalom-8 och inga krusiduller. Micke, om du lovar att ha kvar muschen så får du vara med..
-
Självklart kommer jag på Sthlm:s-deltävlingen.
Höres!
-
Har haft den uppe förr men….som sagt hyveln är kastad.
-
Olle -mannen (fd Olle-ponken)!
vi får reda på allt, du kan inte gömma dig någonstans….
ps. blev det nån filmkväll??
-
…har vi månne varit och tullat i vinstället….:-)
-
imported_macts
Medlem12 januari, 2004 vid 17:23 som svar på: Live från Indoor Windsurfing Championships(London)Själv så åker jag (och Nik) dit ons kväll. Planerar att se tävlingarna på torsdag
-
Är väl bara att casha upp då, Get Wet. Frun och ungarna får äta gröt ett tag 🙂 ps. Tänkte vi skulle ta en fest i el stockholmo om ett par veckor. Lite julfest lixom. Hör av mig mer senare om det
-
OK, provar väl…..kvalar denna in på speedränne, Sotavento??