imported_macts
Forumsvar skapade
-
FAn, om jag lär mig hur man lägger upp en bild på nätet så ska jag skicka en bild på mig själv i somras strax innan jag rakade av mig skägg och musche, kanske inte spöar Saddams, men Adolf ligger klart i lä.
-
imported_macts
Medlem30 oktober, 2003 vid 15:25 som svar på: Ett par bilder från Rullsand 03-10-25.Grymt Eric-gubben!
-
Låter kanon, räkna med mig. Speciellt nu när vi snackar naket, det gillar jag….
-
Micke, bara att casha upp!
-
Har personligen aldrig haft problem. Använd våtdräkt och andra mjuka prylar runt bräda i bagen.
-
Håller med, surf är roligare än båtar. Som jag har fattat infon så verkar det bli ganska mycket surf på mässan iår, annars finns det väl öl….
-
Ryan Air typ 700 t.o.r inkl skatter och avgifter. Boendet vet jag inte riktigt, farsan har fixat lägenhet genom sitt jobb. Kul ska det bli, lär vara en stor surf/båtmässa också
-
Tjena,
Måste bara berätta att jag tänkte sticka över och kika på inomhustävlingen i London. Flyg och boende bokat. Tänkte passa på att spana in en fotbollsmatch också.
-
Självklart kan vi göra det!
-
Natürlich!
Gå in på http://www.tungsurf.com och ”spots” så ser du de olika spotsen i Gävleområdet och en bit söderut.
I Storsjön så är det framförallt Strandbaden (no-nv) och Bångs (s-v) som gäller, men även Hedåsen funkar på västliga vindar.Klart du ska släpa med dig brädan.
-
Man kan väl sammanfatta det så här, en moppe-fjunis är helt OK på mindre kända speedställen som Haga Park, Görväln, Brädviken (Gävle) osv, men ska man ligga i speed-ränne på Sota så ska det nog till en ordentlig räjs-musch för att platsa. Färgglad våtdräkt (eller varför inte naken) är också ett plus. Moppe-fjun-wannabees ska nog hålla sig ifrån den rännan.
-
Ja, fast ska man speeda i tyskrännan på Sotavento får man allt lägga till med en redig race-musch också
-
hej Mattias,
i Corralrjo är Flag beach störst.
Finns en uthyrare i hamnen också son har mistral och gaastra, men dom grejjorna har några år på nacken, sen har du förstås Rene Egli i Sotavento.
Ha´t så skoj -
imported_macts
Medlem2 oktober, 2003 vid 11:29 som svar på: Scandlines Formula Windsurfing World ChampionshipTydligen har man tagit bort regeln om produktionssegel i år
-
Om du är sugen på 100 L som fungerar bra i vågor så ta en flukt på min annons på denna länk:
http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=144262&page=19&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1