Forumsvar skapade

Sida 118 av 124
  • imported_macts

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:06 som svar på: Fråga kring racemusche och fuerte!

FAn, om jag lär mig hur man lägger upp en bild på nätet så ska jag skicka en bild på mig själv i somras strax innan jag rakade av mig skägg och musche, kanske inte spöar Saddams, men Adolf ligger klart i lä.

• imported_macts

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 15:25 som svar på: Ett par bilder från Rullsand 03-10-25.

Grymt Eric-gubben!

• imported_macts

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 20:36 som svar på: Nära till surfet, köp på Torö

Låter kanon, räkna med mig. Speciellt nu när vi snackar naket, det gillar jag….

• imported_macts

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 09:36 som svar på: Nära till surfet, köp på Torö

Micke, bara att casha upp!

• imported_macts

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 09:56 som svar på: Egen bräda till fuerte ?

Har personligen aldrig haft problem. Använd våtdräkt och andra mjuka prylar runt bräda i bagen.

• imported_macts

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 06:52 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Håller med, surf är roligare än båtar. Som jag har fattat infon så verkar det bli ganska mycket surf på mässan iår, annars finns det väl öl….

• imported_macts

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 19:16 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Ryan Air typ 700 t.o.r inkl skatter och avgifter. Boendet vet jag inte riktigt, farsan har fixat lägenhet genom sitt jobb. Kul ska det bli, lär vara en stor surf/båtmässa också

• imported_macts

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 11:43 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Tjena,

Måste bara berätta att jag tänkte sticka över och kika på inomhustävlingen i London. Flyg och boende bokat. Tänkte passa på att spana in en fotbollsmatch också.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 19:18 som svar på: surf frilla

Självklart kan vi göra det!

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:49 som svar på: surf frilla

Natürlich!

Gå in på http://www.tungsurf.com och ”spots” så ser du de olika spotsen i Gävleområdet och en bit söderut.
    I Storsjön så är det framförallt Strandbaden (no-nv) och Bångs (s-v) som gäller, men även Hedåsen funkar på västliga vindar.

Klart du ska släpa med dig brädan.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:26 som svar på: surf frilla

Man kan väl sammanfatta det så här, en moppe-fjunis är helt OK på mindre kända speedställen som Haga Park, Görväln, Brädviken (Gävle) osv, men ska man ligga i speed-ränne på Sota så ska det nog till en ordentlig räjs-musch för att platsa. Färgglad våtdräkt (eller varför inte naken) är också ett plus. Moppe-fjun-wannabees ska nog hålla sig ifrån den rännan.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 11:57 som svar på: surf frilla

Ja, fast ska man speeda i tyskrännan på Sotavento får man allt lägga till med en redig race-musch också

• imported_macts

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 14:05 som svar på: Fuerteventura-Corralejo

hej Mattias,

i Corralrjo är Flag beach störst.
    Finns en uthyrare i hamnen också son har mistral och gaastra, men dom grejjorna har några år på nacken, sen har du förstås Rene Egli i Sotavento.
    Ha´t så skoj

• imported_macts

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:29 som svar på: Scandlines Formula Windsurfing World Championship

Tydligen har man tagit bort regeln om produktionssegel i år

• imported_macts

Medlem
    30 september, 2003 vid 07:03 som svar på: nästa bräda…

Om du är sugen på 100 L som fungerar bra i vågor så ta en flukt på min annons på denna länk:

http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=144262&page=19&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Sida 118 av 124
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications