imported_macts
Forumsvar skapade
-
Hej,
Likder med dig, vet hur det känns. Pajjade höften/ljumsken för drygt en månad sedan. Vila 8 veckor sa farbror doktorn. Nu har jag helt sjuk abstinens och funderar på att trotsa smärtan och bege mig ut nästa gång vi har plattvattensegling. Vågor är nog inte att tänka på.
Krya på dig!
-
Skönt att det löste sig. Hittade tidningen, men nu har min internetuppkoppling fått för sig att inte fungera hemma, så jag har inte kunnat maila.
-
imported_macts
Medlem26 september, 2003 vid 19:25 som svar på: Surffilm från WA och Maui nu uppe på FTP:n!Mycket bra film!!
-
Ska hem och leta lite ikväll.
-
Tycker att det är en kanonidé!
-
Hej,
Om du vill så skulle jag kunna skriva och spela in lite musik till filmen. Hör av dig via mail eller tel om det skulle vara intressant.
MacTS@spray.se 070 6042928
-
Såg att någon rekommenderade dig att köpa stor vågis istället. Om detta skulle vara aktuellt för dig så kolla min annons på säljes:
http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=144262&page=4&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
-
Tja, inget vad jag vet. Det troligaste är nog att frugan har åkt emot någon trottoarkant (men det förnekar hon)
-
….fast lite coola tyckte jag att dom var ändå 🙂
-
Vill slå ett slag för den ”tyskporrfilmsinspirerade” musiken i Free your mind, den går inte av för hackor. Även annars en bra instruktionsfilm.
-
Tydligen blev det ingen tävling igår enligt rapport från folk på plats.
-
Passar på att slå ett slag för brädan jag kör på, nämligen Fanatic Fish!
Stor vågis på 100 liter. 2,55*60. Känns mycket mindre.
Jag körde före det på Fanatic RIP 268 som också var trevlig, men den tyckte jag kändes mindre våginriktad än Fishen.
Har precis bestämt mig för att inte sälja den, men kan du hitta en sådan beggad så kan det vara ett alternativ för en tungviktare.
Jag väger ca 100, men planen är att minska till 85 till nästa säsong.Lycka till med brädköpet.
-
Finns en ganska bra artikel i ett nummer av Boards från 02 där en av boardskillarna (43 år ung, eller nåt sånt) lärde sig loopa. Den fokuserade inte så mycket på teknik utan mer på hur man laddade mentalt.
Ok, jag har fortfarande inte inte loopat, men artikeln var i ala fall bra :-). -
Näe, skaffa schysst våtdräkt, huva, skor och ev handskar istället.
Köpte själv en tunn våtiströja med inbyggd huva, funkar kanon
-
Dementeras dock av Craig på Fanaticforumet……