imported_macts
Forumsvar skapade
- 
Tja, gör inte som jag gjorde förra söndagen. dvs. plattlanda från ca 3 m och paja höften.
 - 
Ap, ap,ap..vilka hutlösa beskyllningar:-)
 - 
Rullsand på rak nord blir onshore och lite stökigt, dock så kan vågorna vrida lite på ett rev en bit ut och ge bättre hoppvinkel
 - 
Rullsand! Funkar inte det så fortsätter vi söderut….startar vid 06.30 go´natt!
 - 
imported_macts
Medlem22 augusti, 2003 vid 22:22 som svar på: Har Anders Bringdal slagit speedrekordet?Han slog det svenska rekordet.
 - 
Ähhh, så långt är det ju inte 🙂
 - 
Hej,
Ja, definitivt billigare. Boards 1 år (10 nummer). £37 och W-surf 1 år £45.
JAg kontaktade tidningarna via telefon och beställde och det funkade utmärkt.
 - 
Näe, Formulabrädor har bara en position för fenan (deep tuttle-box) Bic har ett system med fyra olika positioner för fenan (trimbox). Tidigare använde fler fabrikat denna box, men nu är det nog bara Bic som har den kvar. Samma justering kan man göra på sk us-box som används på vågisar och vissa freestyles.
 - 
Hej,
Jag prenumererar på de båda UK-tidningarna Boards och Windsurf. Tycker att båda är bra, men Windsurf är vassast. Dock så är det hårfint. Kan rekommendera dessa.
 - 
Lycka till boy´s!
 - 
imported_macts
Medlem7 augusti, 2003 vid 10:31 som svar på: Vart seglade ni vid roslagskusten idag (6/8)?Öregrund funkade. dock så var det lite byigt. Men en kul dag blev det!
 - 
oj, oj…kanske äntligen lite vind. Nu måste jag se till att fixa lite barnvakt…
Nord blir väldigt onshore, men det bör ju kunna bygga bra ramper om vinden håller i sig flera dagar, syns på vattnet