jester
Forumsvar skapade
-
Nä, tusan vad jag längtar efter er allihop nu. En riktig speeddag på TT i goa vänners lag och en back bira på kvällen utanför bussen! Så ska det bli kommande säsong!
Amen! (som i kyrkan)
-
Dom däringa 08-orna har fler fenor än jag har kallingar, och byter dom minst lika ofta… 😀
-
Så Ipod eller iPod är benämningen/smeknamn på en färg? Lite puckat intresse ni verkar ha som kan sånt
*suck*
Nån annan får förklara för neandertalaren… 😉
-
Nanon finns ju oxå i svart… Men jag har fimpat min mp3-spelare… Min Sony Ericsson telefon sköter det jobbet galant…
-
Självklart menar novisen båtmässan på framsidan som går av stapeln nu till helgen.
Hade varit trevligt om det hade sett ut som det gjorde på 90-talet, då vindsurfingen hade hela övervåningen… Får ta mig dit o kika iaf. Var på MC-mässan i helgen, och den väckte ett visst begär till mc. Hittade dessutom en hoj som passade mig ganska bra: Yamaha BT-1100 Bulldog… Coolt namn på cool cykel -
getwet wrote:Nä nu djävlar grabbar får ni förklara för en gammal gubbe vad i helv….. betyder Ipod?
Vitt förstår jag vad det är, men det räcker med vitt ute just nu så det behövs inte mer.
Hur långt ut i skogen bodde du, sa du??? Egentligen bör man väl använda termen Apple-vit, då diverse datorer och mp3-spelare (ungefär som free-style, fast utan band och kallas alltså Ipod) oftast har varit av just vit färg. Kan säga att Warp-seglena ser bättre ut i verkligheten än vad dom gör på bild… Själv tycker jag dock att det hade varit kaxigt med ett helt svart segel…
-
Stämmer bra. Elite-fenorna är däremot kol-fenor.
-
fastforward wrote:Jag tror inte att det har med musiken att göra. Jag har lyssnat på sådant där dunka-dunka sedan 96 och har inte börjat gödsla med utropstecken än iaf…
Mjo, men dunka-dunka har ju numera efter 35 års kamp blivit rumsrent… Vet väl alla att metal-heads e snälla som få, innerst inne, men sånna däringa hip-hopare dom e ju kriminella hela högen… 😉
-
Mycket trevligt. Hoppas bara att priserna håller sig i den nivån ett tag… Just nu är det ju kusligt tomt på kontot…
-
Frågan är väl om det blev oficiellt godkänt… Är ju kinte så att SBF har det på hemsidan direkt. Inte vad jag sett iaf
-
Hak wrote:Det enda som hjälper på riktigt är att hitta en alternativ sysselsättning.
Tror att björnen har facit. Kanonidé att äta sig fet som faen när det e varmt o gött, sedan när snön börjar falla, så sover man tills otyget försvunnit och våren är här…
-
klämde lite på den nya Forerunnern idag på MC-mässan i Gbg, och den e säkert bra om man skall springa… Men för surf tycker jag inte att den nya formen håller måttet. Sprintarna såg ännu vekare ut än tidigare, och jag tycker att GPSen inte hör hemma runt handleden. Den bör sitta högre upp för att undvika spikar o så.
-
Japp. Har kört X9 Wave 430 till min RS4. Har funkat kanonbra. Enligt gubbarna på SP, så kör Bringdahl o pojkarna oxå Wave på sina RS-segel på just 430 masten iaf. Tror det skiljer typ 100g, samt att ferrulen sitter på toppdelen på wave-masten.
Men som sagt funkar kanonbra. Dock kan det vara bra att veta att Simmer SC10 INTE funkar alls i det seglet. -
Stang wrote:Ahhh är det inte i själva verket så att du ligger å gosar med prylarna på kvällarna 🙂
Avslöjad!! :blush:
-
jester
Medlem27 januari, 2006 vid 20:45 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)Vill bara passa på o påminna om ignore-funktionen. Har epilepsi i familjen, så jag tar inga chanser… 😉