jester
Forumsvar skapade
-
surfan wrote:Är de en hemi eller?
Tom jag såg att det var en 350, juh!
-
Ola_P wrote:Jester, om du använder [noparse][noparse][/noparse][/noparse].
Så går det utmärkt att skriva [noparse]:D[/noparse] utan att det blir en :D.
Har du ingen koll alls eller :tongue:Måste man ju skriva en MASSA tecken extra, och jag vet i faen om getwet skulle förstå… :p
Är det bara jag som är otroligt surfsugen?
-
Vet att många använder ”Mini Walkie Sports Case”. Själv använder jag mig av mini-varianten för mobiltelefoner.
Kolla påhttp://www.aquapac.net/dotcom/
för mer info.
-
Gott plattvatten innanför piren i slutsekvensen… 😉
Men även ett speedfreak som jag uppskattar hoppen. Lite coolt att landa på samma våg som man hoppar ifrån…
-
Om du kollar lite till höger, så ser du ett antal smaylies du kan klicka på.. Annars kan du jul lära dig att skriva dom istället : ) blir 🙂 (om du inte lägger mellanslag emellan) : D blir 😀 osv
-
getwet wrote:Kan någon förklara för mig, en gammal gubbe (ungefär lika duktig på det här som Surfan)hur i hel….. får man in dom däringa små dj…. gubbarna I TEXTEN!
Dom hamnar bara utanför hela tiden där inte jag vill att dom ska vara, kolla här bara……….ja, nu sitter han här ovanför igen!Lol!
😀
Vi skall nog göra en data-nörd av dig oxå så småningom.. Håller på o lära upp Surfan, men det är en lång och mödosam process…
-
Hejs!
Tips ang Formulasegling överlåter jag tilldom som verkligen kan den biten, men:
Jag har funderat på att skaffa mej lite lätt begagnade prylar med några år på nacken, som i bästa fall inte kostar en hel förmögenhet men som ändå är något att ha. (tips?)
Kan passa på att göra reklam för min egna utrustning som är till salu. Kika på följande länk för mer info:
-
getwet wrote:Mitt nyårslöfte är att alltid vara snabbare än Flensted, I ALLT!
4 sekunder….
-
Kan ju vara så enkelt att dom lagerför 201:an, och att 101:an ligger kvar för att ingen orkat ta bort den? Kan nämna att det finns en syster-GPS från Garmin som heter Forerunner. Den klarar dock inte av att visa knop på displayen, och jag är osäker om det är möjligt o koppla datakabel till den, men den innehåller dom funktioner du nämner och några till. Finns även en version av denna som heter ForeRunner 301 som har en pulsmätare som du kopplar till GPSen.
Gott Nytt År på er alla, och måtte speed/vind-gudarna vara med oss under 2006!!
-
sode wrote:Helt klart intressanta produkter… brukar ni ha dem på armen, eller monterar ni dem på bommen eller masten? Tänkte främst på hur man undviker att mosa den första gången man är ut… (newbie, och därmed kastfallsfetischist som man är…)
Är nog mindre risk att ha den på armen. Bommen har ju en viss tendens att slå i brädan just vid kastfall. Tänk på att fästpunkterna på armbandet på Foretrexen är lite klent. Vet att ganska många tappat den, helt enkelt. Är nämligen samma konstruktion som en vanlig armbandsklocka. Vet att många kör även med Aquapaks till Foretrexen oxå.
-
Getwet: Kan inte helikopter-kastfallet bero på utrustningen? Jag upplever att dagens morderna utrustning är mycket lättare att köra riktigt fort med, just därför man slipper sådana fenomen.
Culin: Visst hade det varit trevligt att köra 40+ i Sverige, men tror det kan vara riktigt svårt. OM jag nu skulle piska 40 knop utomlands skulle inte jag bli mindre glad för det… 😉 Grattis till en mycket trevlig bräda. Går den minst lika bra som Falcon 90, så kommer det gå rejält undan.
-
Däremot tror jag att man inte kommer upp i några vansinniga hastigheter med ovanstående sittställning.
Mmmm.. misstänkte det. Läste lite på GPS-speed, och där förklarar killen hur han kör, och mycket riktigt så kör han med brädan platt mot vattnet när det går fort.
-
tbsurf wrote:bilden är fö på kitedavid från sandy point från idag 28/12
Va faen. Kommer han upp i sådana farter när han vinklar brädan såpass mycket??? *fattar ingenting*