jester
Forumsvar skapade
-
hellboy wrote:Tjena, är ny på konfen & i disciplinen speedsurfing under -05.
Med nytt kit för 2006 (3 segel + bräda) och med Göteborg som bas sen dec-05, räknar jag med att följande två delmål bör vara realistiska.
nr1: Average of 5 fastest 10 sec – 30 knop (fn. 28 knop)
nr2: Top10 på gps-speedsurfing (fn. 17:e plats)Ettan blir nog inga problem 🙂 men tvåan blir desto större utmaning, speciellt nu med uppkittningar till höger och vänster å med fler & fler speedsurfers i svenska vatten. 2006 kan som sagt bli ett spännande år!
Lycka till med era satsningar under det kommande året!
//hellboy
Välkommen!
Bor du i Gbg har du ju en ganska kort resa ner till Torkelstorp. Jag kan nästan garantera att du lär uppnå mål 1 där en bra dag.
-
Kul!
Kan bli en riktigt spännande och tight säsong nästa år! -
Nu går det!
-
Nu går det!
-
Mmm… Vi får mörda lite nån dag…
-
TDK: du e kanske lite grinig för att jag o rambofjunet ägde upp dig på Call Of Duty?
-
JOHN_j_RAMBOO wrote:haha
joina på lördag i beerlanda för lite tomtesurf då, så kan vi alla göra gruppkram,höhö.
glöm ej tomtekostym!!
Inte hlet omöjligt, faktiskt.. Har ju lite prylar i Götet för tillfället… Vi får la se om det blir väder för lite julesurf
-
Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…
-
Hehe.. Rambo. Tyckte bara du var på tok för grov i munnen. Sedan får du tycka precis vad du vill (så klart). Jag tror bara att du behöver en stor björnkram. Skall ge dig en nästa gång vi syns… 😉
-
JOHN_j_RAMBOO wrote:Får ta tillbaka lite av mitt aggro utbrott, efter Mr.KONFARMÄSTARES svar känns det lite som man skrev för fort, (i efterhand)
Men som han skrev, han jobbar på sidan å den är inte klar..
som sagt..det kan nog bli bra dehär, men som dem är nu så suger den pung rakt av!..tycker jag.
Å Ola.Penis, du borde lämna in brickan, du suger som moderator.
En sak är säker. Tidernas sämsta moderator skulle vara du, rambo… Helt kart… Men bra att du inser att du hade fel…
Kan säga det att OlaP har mitt fulla stöd- Jävlas du med honom kävlas du med mig… 😉
Kan ju råka stänga av venten bla…
-
Me LÖÖÖÖÖVE snabbsvaren!!!
-
Såg att SP hade ett bar beggade nybörjarbrädor ståendes för runt 2000:- om jag inte minns fel… Dock har dom ju stängt för säsongen..
-
Nu är det faktiskt inte så enkelt i IE. Där kan man bara välja att ta bort alla…
Spelat COD2 ännu? eller det kanske inte har kommit till Mac? -
Håller med om att denna kommer bli bättre än innan. Alltid kul med lite omväxling
-
Ola_P wrote:Eller så kan man ju radera alla cookies från steffo och surfzone.se… Funkar lika bra.. 😉
Är nog överkurs för dom flesta….:p