jester
Forumsvar skapade
-
24 cm fena kommer vi köra med. Plattvatten kan dock bli lite svårare att hitta…
-
Den högra är ju en Falcon 90. AB-brädan är 43 cm bred, om jag inte minns helt fel
-
Svar till:
Jädrar. Ser schnaaaabb ut! Men det finns ett allvarligt hinder för rekordslakten…. är inte de främre fotstropparna felvända? Vindmotstånd. 🙂
AB På!
(förresten, är bilden tagen inne ditt lekrum? Ser så ut, ah!)
[/ QUOTE ]
Vi har helt enkelt sett till att ge dom andra lite handikapp…

-
*dräggel*
-
Svar till:
Apropå robusthet.. Har F2 de mest hållbara brädorna? Det är vad jag har hört.. och att JP är de mest ohållbara???

[/ QUOTE ]
Jag har inga problem med mina JP-brädor iaf…
-
Svar till:
Allt ovanför dalälven är Norrland.
Allt under dalälven är skåne…[/ QUOTE ]
O var faen ligger dalälven??? :S
-
Surt! Och isen kommer i slutet av september, eller?

Kul med speedtokar i riktiga Norrland oxå(för mig är allt ovanför Vättern Norrland)
-
Svar till:
Att få luft under brädan, är väl nästan samma formulering : som att motverka vacum??
Vakum är väl frånvaro av luft

Sedan kanske formuleringen mera lyft av brädan kan diskuteras, då man antagligen inte vill bli för airborne…
[/ QUOTE ]
Nix Inte en chans…

I am da Messerschmidt!

-
Om man läser F2s reklamblad för 2005 är air-pipes till för att motverka att vacuum bildas i ”cut-outsen” i häcken. Står även något liknande på hemsidan. Så det handlar ingenting om att få mera lyft på brädan mm.
Saxat från hemsidan: ”AIR PIPES integrated in the Tail-Cut-Outs to release the vacuum.”
-
Svar till:
eller lämna fjärrisen på land å ta med nyckeln..
[/ QUOTE ]
Kör man bilar som inte är tillverkade på medeltiden så sitter fjärrkontrollen integrerad i nyckeln. Dessutom så sitter ju även startspärren i nyckeln, eller nåja ni vet vad jag menar. Frågan är väl hur folk med sådana däringa flashiga kort gör. Dom låser ju upp bilen när man kommer i närheten… Iofs så finns ju alltid Aquapaken…
-
Grattis, mannen. Det finns alltså ett liv efter 40??