johanw
Forumsvar skapade
-
edorf wrote:njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen.. ;D
men 30 minuters nudelfrossa är aldrig fel,, speciellt inte om de kostar 1,45 kr styck!!!!!;D
hehe ja de va nice, gött att vi fick bo i din ”stuga”:tongue: snart dax igen tycker jag!! har lite bilder som kommer upp sen när mitt internet fungerar igen.. men dom e duktigt sencurerade:smirk:
-
du vill ha priset tony, de vet jag..
-
Marcel_101 wrote:just nu säger vindmätar addonen att det blåser 999 m/s i malmö/sturup =)
stabilt haha
gött tryck har man nog då -
mjersen wrote:blåser 9,5m/s och 17,9 m/s i byarna i habo nu! =)
ja de va helt galet -
shit va nice de ser ut
-
ja han e fin den där tony, en riktig hyvens man
-
riktigt gött ser de ut sam!!
-
adde wrote:Flera orsaker, bla hämmar det proteinsyntesen vilket ger dig sämre återhämtning. Värre är att det hämmar ett hormon som heter prostaglandin, som är viktigt för bla njurarna (blodgenomströmningen) kombinera detta med lite vätskebrist och du riskerar att gå på dialys resten av ditt liv!
Tydligen är det populärt hos distansidrottare, men tydligen inte riskfritt: Länk
Dessutom ökar det risken för hjärt och kärlsjukdommar: En länt till studie
plus ifall de e smärt stillande så känner man inte ifall man har ont vilket ju kan förvära ”skadan”..
-
men det e fortfarde galet vad högt upp han kommer
-
haha nu igen.. nicke har du ingen styr på tony 😀
-
mjersen wrote:JohanW wrote:de blåser inte nu längre.. men till helgen då flåsar de på lite
gött! då missade man inget i dag eller??nä du missade inget martin.. du e du ledig på fredag och i helgen ser ut som de kan bli ganska gött:smirk:
-
de blåser inte nu längre.. men till helgen då flåsar de på lite