johanw
Forumsvar skapade
-
ser dåligt ut idag tyvär..
-
samma här inte samma flow som innan
-
tror inte de blir något kalle de ser dåligt ut med vind.. o jag ska jobba=/
-
gött o se, får filmas lite oftare tycker jag.. synd att man missade de med=P
-
pewe wrote:imorn vågor norrut.. kanske Habo på eftermiddagen.. har laddat både film o vanlig kamera
fan va gött ni kommer få de i morogn pewe.. hoppas ni får riktigt stora o fina vågor.. de e ju skit att man ska jobba
-
jag e där tidigt läger ett bud på 0800 e de någon som nappar eller bjuder under.. kalle vinden kom.. inte=P
-
gott pewe fina bilder=)
-
tror där blir ganska mycket folk på fredag vi ska ditt ialal fall så bara kom=) ska nog v a där hela dagen
-
sidpiraya wrote:Skönt att det gick så pass bra.
Måste passa på att lägga in ett par ord till nybörjare som funderar på att börja utgå i från secret habo.
Tänk igenom det ett par gånger för där är betydligt svårare att launcha än vanliga habo, mer att slå sig på och alltid färre mäniskor att hjälpa en.
(Jag säger inte att den som råkat ut för detta inte hade koll på läget för det har jag ingen anning om) men det är inget bra noob place.så sant som de e sagt! ja tur va de att de gick så pass bra..
-
rippehrn finns i både 10 och 8 tror jag..
-
rippehrn finns i både 10 och 8 tror jag
-
gött va de när solen va framme där på kvällskvisten.. synd att de inte va någon som hade kamera för de va bra fint allt=)