johanw
Forumsvar skapade
-
lätt… (10 tecken)
-
kanske kommer.. får se
-
jag hade nog bytt alla linorna
-
tyckte oxå det gick bra, inte helt lätt första gångerna
-
lite tråkigt ju.. men ni hade det säkert jätte bra ändå
-
mm de e så himmla fint där=p
-
skönt o höra att man va till lite nytta:tongue:.. va en kul dag, kul att ni kom ner.. o gött att kiten inte gick sönder i granen.. nä nu blir det avgång till nation adjö..
skotten wrote:Hi all,Wanted to say Hi to all the folks I met down on the beach today, you are a real nice bunch and it was cool to put faces to all these names.
Couple of things I wanted to say, first off, thanks to Johan for standing with me for a half hour, (even though he must have been hungover) trying to teach me what I am supposed to be doing, cheers mate. Also, Sofia, thanks for lending me your sele, and helping me fish my kite down from the goddam tree this afternoon…. heh heh….. You are a cool chick, thanks.
Kite was fine though… if you are gonna put a kite into a tree… here’s how you should do it
-
fina bilder på dig mårten.. glömde säga de..
-
hörde att vinden kom igen efter jag hade åkt.. då e ju allt som vanligt=p nä men de va en bra dag rktigt gött
-
de va bra idag.. hörde att de ökade efter jag åkt idag med=p.. ludde jag får testa rippern lite till nästa gång va, riktigt skön kite!!
-
mm sen när jag hade åkt hem=P