jonaish
Forumsvar skapade
-
gogga wrote:du är bäst jag är sämst
Amen de e inget nytt, det har ju ALLTID varit så å kommer nå att bli de fram över oxå……å de e klart och som jag alltid säger när alla undrar varför jag e så jävla smart.. svaret e:
Du e va du äter.. sen har jag glömt de i shits i slutet nu igen
Ojj
1.00 st ”privata meddelandan” kom precis, aa du vet fansen gillar mig jöö
-
jacko wrote:klart det kmr bli sommar, vänta bara….
MADE IN PLUTO
KOPIA av din lille ***
-
Fredde wrote:Mycket kerdit till Melker som tog dit sitt arbetsredskap som vi kunde leka med… Fy fan jag ska sälja mina kites och börja köra quad!
köp den här 😀
-
Hu möjed vind behöver man för att få allt att komma fram åt när man kör typ 6.2 lr 5.3…………..?? :/
-
NN4AN_Mike wrote:Du lyssnar ju baa på ”Bullet For My Valentine – Suffocating Under Words Of Sorrow” för att göra revolt mot dina päron.
vem har sagt det till dig ?!!?
-
FyyyyyFarrrrrrrao.. … . . . . slår fan vad om att de e någon jävla reklam du har hört den ifrån… orka ladda hem reklam musik!!!!
rensa öronen med
Bullet For My Valentine – Suffocating Under Words Of Sorrow
-
Gamla bilar ska klara mer än nyare, bosse tryckte ner lite socker i tanken på en gammal volvo å den gick lika bra å skar lr stoppades inte igen…..
(lr e de bara en skröna)
shells V-POWER ska no gå hehe .. min polare kunde inte känna skillnad på diesel å 95:a så han tanka sin gamla trale me 95:a nä de skulle va diesel blåst jävel men tralen gick bra ändå 😀 -
Hmmmmmm ska testa å ladda hem den å kolla va de e…
själv gillar jag SVULLO hhöhö
-
Det kostar 1 Aloha….. fucko 😀
HDP camp hhahahaa ska du dit när de e dansband lr
-
Va fan e det med alla här på steffo ?!?!
bara för ni inte får surfa så behöver ni inte vara så jävla töntiga… Man börjar fan tro att ni har galna-kosjukan lr något och bete er som om ni va 5 år och har precis fått reda på att H5N1 ”kan va farligt” MEssSSssAR….
Om ni visste hur mkt skit som de redan finns ute i sjön nu som e farligt så hade ni inte ens vågat gå ner till stranden även om ni har pappsen mer er…..
Jävla små flicker e va ni e ……….
-
NN4AN_Mike wrote:peegee wrote:Philip
kolla med en snubbe som heter Jonaish och som brukar hänga här på steffo..
Han e helt ruskigt grym på grafitti och han gör nog lätt en schysst motivmålning på din gamla bräda..Aaaoo abe…
jag ska typ göra samma sak som du peegaan men på kitebrädan… ska typ ha denna bilden lr någon graf shit……men skulle nå bli fett med en brud på brädan 😀
-
Moooahhahaaahhhööhöhöhöööööööö,,, VA!!! e det ??!?!
-
oo EXXXAKTA…… 106 dage, 11 timer, 0 minutter, 0 sekunder
-
buuuuu huuuu……..
Det finns inget att va rädd för, så länge de inte finns här…..,,,,,